Dippie: wat ontzettend leuk zeg!! gefeliciteerd!! Fijne zwangerschap toegewenst!
Liefie: Hier ook al 2 pakken kruidvat luiers staan, daarna stap ik over op Lidl, is meteen een maatje groter maar uiteindelijk per stuk volgens mij wel goedkoper. En ik ga er nog steeds vanuit dat er een 'grote' baby geboren wordt die maatje 50 niet gaat passen...
MissF: Heb je er toen ook een boete aan over gehouden???
Hier reed de vk voor ons, netjes overal 50 en ik maar puffen: schiet nou op, geef nou gas. Maarja de baby kwam toch niet en er was geen gevaar oid dus we konden gewoon rustig doen hoor
Jannoek: Vervelend zeg, misschien kun je via google maps een route uitzoeken of heb je tomtom? Kun je vaak ook 'vermijd snelwegen' invullen.
Hopelijk heb je er geen hinder van en komt de baby netjes ervoor of erna.
Hier overigens wel de buurvrouw horen 'bevallen'... was wel grappig, we waren buiten en bij hen was de vk er. had ik al gezien dus wist dat ze bezig was. Buurvrouw zelf niet gehoord ofzo, tenminste niet noemenswaardig, maar wel de opmerkingen: je doet het goed, ga zo door, goed zo, doe je best etc. Was wel grappig
Ik vond het heerlijk om te neuriën tijdens het opvangen van de weeën, midden in de nacht dus ook gedaan maar ik geloof nooit dat ze dat gehoord hebben.
De witte doeken van de meiden heb ik allemaal in de bleek, vannacht wassen met vanish en dan kijken welke ik nog kan gebruiken en welke er weg kunnen (en een nieuwe lijst maken wat ik allemaal nog nodig heb. Niet veel in elk geval.
Wat leuk juffiejuf, welkom en gefeliciteerd!!! Leuk hoor!