Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor Evelien » 08 mei 2011 20:13

@jannoek, o wat heerlijk ff een lekkere bak koud water. Wat vervelend dat je zo enorm last heb van vocht. Vanaf morgen schijnt het wat kouder/frisser te worden.

@liefie, ja kan ik me voorstellen dat je benieuwd bent hoe groot je kindje is en hoe het ligt natuurlijk.

Wij willen niet weten of het een j/m wordt. Want ik kan mijn mond toch niet houden en dan vindt ik het niet leuk als iedereen het weet. :oops:

Ik heb vandaag ineens heel erg last van m'n rechterknie. Alsof er elke keer aan een elastiekje getrokken wordt. :? Heel vervelend.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 mei 2011 20:22

@Evelien haha dat is ook een van de redenen waarom wij het niet weten :lol: Dan zou nu iedereen het weten. En nu zijn we echt super benieuwd of het een j/m is kan niet wachten tot het kindje geboren is.
(zei al tegen mijn man ik ga donderdag vragen bij de echo of het een j/m is ga alleen naar de echo :D )

Vervelend van je knie hopelijk heb je er snel geen last meer van.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 mei 2011 20:26

O, ik wil het wel weten hoor. De vorige keren wilde ik het niet weten, maar mijn man wel. Dus toch gedaan. Achteraf was ik er heel blij om, omdat ik na mn bevalling eigenlijk niet zo met het kind bezig was, maar vooral met mijzelf :oops: Ik wilde gewoon even eten, douchen, mensen bellen. Eigenlijk alles, behalve de kleine bewonderen. Dat kwam bij beide een dag later pas. Dus zodra het kan, wil ik het weten, heb ik er tenminse al plezier van. :wink:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 09 mei 2011 01:49

Parket, gefeliciteerd!! :d
Lekker dat t achter de rug is, Hopelijk nu lekker genieten!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 mei 2011 06:03

@AJL Zo zie je maar dat iedereen het anders doet. Maar hebben jullie de geslachten altijd voor je gehouden of vertelde je het echt tegen iedereen? Ik zou mijzelf echt verspreken :lol:
Wij hebben het nu altijd over hij/Las :D

Vannacht veel liggen draaien ik heb zo een rot gevoel in mijn benen wist op een duur niet meer hoe ik lekker kon liggen dus zat ik om 06.00 al weer beneden :shock: :D
Huishouden alvast wat op orde gebracht als mijn man zo uit bed is en naar zijn werk ga ik de bovenverdieping helemaal klaar maken.

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 09 mei 2011 07:29

Hier ook veel last van m'n benen, maar toch redelijk geslapen.
Wij hebben vorige week (in m'n vakantie) de babykamer geschilderd e.d. Echt heerlijk dat dat af is! Ik kijk iedere keer even om het hoekje hoe leuk het wel niet is, krijg nu echt zin in de baby! :wink: Nu nog gordijnen, het hemeltje ophangen e.d. Ik ben nu hard aan het naaien: aankleedkussen en wikkeldoek aan het oppimpen, mobiel voor in het hemeltje aan het maken e.d.

*Annette*
Majoor
Majoor

Zwanger deel 11

Berichtdoor *Annette* » 09 mei 2011 07:51

Parkiet en man; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!
Geniet ervan, mooie naam :). God's zegen toegewenst in de opvoeding van jullie wondertje!
Fijne kraamtijd en laat je maar lekker verwennen!
Wat de toekomst brengen moge........

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 09 mei 2011 07:55

Gefeliciteerd Parkiet!! Fijn dat het achter de rug is en dat het allemaal goed gaat.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 mei 2011 08:11

ach arme meiden met al dat vocht. Gister was het ook echt een benauwde dag, dan werkt dat vast niet mee.
gister vroeg een vader van een jongere op mijn werk: tjonge, dit weer is voor jou zeker extra vervelend?
Ik moest even bedenken waar hij het over had :oops: En nee, ik heb er niet meer last van dan een ander denk ik. Ik vind de warmte niet zo erg eigenlijk, en vergeet soms mijn buik nog steeds :D

Slapen lijkt me ook naar als dat niet meer lukt, maar gelukkig heb je er overdag weinig last van volgens mij Liefie? En 37 weken vandaag, wauw, dat geeft een heerlijk gevoel denk ik, dan mag het gewoon thuis komen als dat zou kunnen :D

Ik las pas dat voor/na de uitgerekende datum geboren worden erfelijk is. Nu kreeg mijn moeder er 3 voor de datum en 1 een dag of 2 erna. Maar ik was 2,5 'te vroeg' en mijn zusje zelfs 3,5 weken 'te vroeg' Wel gewoon thuis, was niks mee aan de hand gelukkig verder. Ik moest wel even slikken, stel dat dat nu gebeurt, dan zou ik een paar dagen na mijn verlof al met een baby zitten, pff, dat lijkt me toch ook niet alles ;) Laat het kindje nog maar lekker een poosje zitten, maar liever niet teveel over tijd 8-[
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 09 mei 2011 08:26

Afbeelding

Weer een buikfoto van afgelopen zaterdag. Morgen alweer 30 weken, gaat snel!!

Haha MissF, niet te vroeg maar ook zeker niet te laat :wink: Ik zou het niet erg vinden met 37 weken te bevallen maar wil het liefst wel thuis bevallen.... Maar je hebt er niks over te zeggen... dus afwachten maar.

Lekker Liefie, 37 weken grens! Vond dat echt een mijlpaal!! Vervelend dat je telkens zo vroeg wakker bent, ga je overdag nog wel eens een uurtje liggen?

Jannoek: vervelend zeg, al dat vocht. Ik heb er niet zo heel veel last van maar kan me goed voorstellen dat het echt pijnlijk is... Hopelijk beval je snel, nu is het niet meer zo heel erg heet, mooie dag vandaag :)

Hier druk bezig met het kamertje, schiet echt op al moeten we nu even wachten voor we verder kunnen. Eerst het rolluik laten ophangen en dat was een levertijd van 2 weken dus ik hoop dat ze volgende week kunnen.
Binnenkort nog verf kopen voor de deur en het kozijn + vensterbank, dan het plafond verder afmaken en als laatste de vloer. Dus over 3 weken moet het toch wel helemaal af zijn. Kan ik eindelijk mn meubels gaan halen :D
Heb ook een box gekocht, haal ik woensdag op (via mp :lol: ) en dan zet ik hem ook meteen in de huiskamer. Wilde het eigenlijk voorlopig nog niet neerzetten maar we hebben de hele woonkamer aangepakt qua meubels dus wil gewoon weten hoe het staat :mrgreen: en de meiden zullen zich wel vermaken, die gebruiken hem dan voor de pop waarschijnlijk. Doen ze met alle babyspullen die ik krijg 8-[ (kleertjes mogen niet, maar luiers uit de blije doos, cremetjes voor de billen, kruiken :lol: )

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 mei 2011 08:39

@MissF Raar is dat zo vlak voor je verlof had ik ook voor mijn gevoel kon ik nog wel een aantal weken door werken.
Nu vind ik het wel erg fijn thuis en werken zou echt niet meer gaan door mijn buik die mega in de weg zit met bukken enz (en dat moest ik heel vaak in mijn werk)
Geniet nog even van het werken!
Of dat echt zo is dat het erfelijk is weet ik niet mijn ma ging met 2 wel overtijd en 2 niet (en verschilde behoorlijk wat dagen) Mijn vriendin der moeder beviel altijd te vroeg (6 kinderen) maar zei zelf ging ruim 1,5 week overtijd.
Een geluk het komt er een keer uit :wink:

@Lammetje Haha echt moedertjes heb je in huis zal straks wat worden met de baby erbij :D
Voel je je nog goed? Gaat werken nog een beetje? Van het slechte slapen heb ik eigenlijk geen last ben niet moe gelukkig heel soms ga ik wel eens even liggen (half uurtje of zo) maar dan slaap ik 's nachts nog minder is niet erg handig.
Ik zie het maar positief dat ik hele lange dagen heb :lol:

@NDW Lekker dat alles geschilderd is wat voor kleuren doen jullie de babykamer?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 09 mei 2011 09:36

Zo, ukkie en ik zijn weer goedgekeurd :) Bloeddruk was wel wat hoger (140/70), maar verder alles oké!
Nu het wat minder warm is zie ik het allemaal veel beter zitten, haha...
Alleen vannacht was echt nog een crime. Wát een warmte...

Ik kon voor m'n verlof ook ineens beter het werken aan... Stom is dat! Toen dacht ik echt nog wel dat ik nog even door zou kunnen. Nu ben ik heeeel blij dat ik niet hoef te werken. Met dit energieniveau zou ik het echt niet vol kunnen houden ;-)

Mooie buik Lammetje! 30 weken, dat schiet ook echt al op!

Wat overtijd lopen betreft... m'n moeder was bij mij en m'n zusje allebei over tijd. Bij mij 2 dagen (ingeleid), en bij mn zusje een week ofzo. Bij mij lag ze al 6 weken in 't ziekenhuis en bij m'n zusje had ze heel vroeg weeën, maar zij is toen nog wel blijven zitten. ;-) Gelukkig lijkt deze zwangerschap in de verste verte niet op die van m'n moeder, want dat was - zeker toen ze zwanger was van mij - echt een drama.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 mei 2011 09:39

Mooie buik Lammetje.

@Jannoek, ja het vannacht was het echt warm he. Had ik ook erg veel last van.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 mei 2011 09:46

@Jannoek Super dat je weer goedgekeurd bent! Heb je nog een echo gehad of doen ze dat niet meer?
Het is buiten nu echt heerlijk!

@Evelien vervelend die warmte! Wij kunnen boven alles tegen elkaar open zetten en het was lekker afgekoeld door een zeewindje (al slaap ik alleen onder een laken heb het al weken warm)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 mei 2011 09:49

Hier staat ook dag en nacht (zolang er geen volle zon op staat) alles open. Maar ik lag wel onder een (winter)dekbed. :wink:
Maar gelukkig wordt het wel wat koeler de komende dagen. Opzich wel even lekker een weekje en dan mag het wel weer lekker warm zijn/worden. :mrgreen:

Terug naar “Archief”