Weer een buikfoto van afgelopen zaterdag. Morgen alweer 30 weken, gaat snel!!
Haha MissF, niet te vroeg maar ook zeker niet te laat

Ik zou het niet erg vinden met 37 weken te bevallen maar wil het liefst wel thuis bevallen.... Maar je hebt er niks over te zeggen... dus afwachten maar.
Lekker Liefie, 37 weken grens! Vond dat echt een mijlpaal!! Vervelend dat je telkens zo vroeg wakker bent, ga je overdag nog wel eens een uurtje liggen?
Jannoek: vervelend zeg, al dat vocht. Ik heb er niet zo heel veel last van maar kan me goed voorstellen dat het echt pijnlijk is... Hopelijk beval je snel, nu is het niet meer zo heel erg heet, mooie dag vandaag
Hier druk bezig met het kamertje, schiet echt op al moeten we nu even wachten voor we verder kunnen. Eerst het rolluik laten ophangen en dat was een levertijd van 2 weken dus ik hoop dat ze volgende week kunnen.
Binnenkort nog verf kopen voor de deur en het kozijn + vensterbank, dan het plafond verder afmaken en als laatste de vloer. Dus over 3 weken moet het toch wel helemaal af zijn. Kan ik eindelijk mn meubels gaan halen
Heb ook een box gekocht, haal ik woensdag op (via mp

) en dan zet ik hem ook meteen in de huiskamer. Wilde het eigenlijk voorlopig nog niet neerzetten maar we hebben de hele woonkamer aangepakt qua meubels dus wil gewoon weten hoe het staat

en de meiden zullen zich wel vermaken, die gebruiken hem dan voor de pop waarschijnlijk. Doen ze met alle babyspullen die ik krijg

(kleertjes mogen niet, maar luiers uit de blije doos, cremetjes voor de billen, kruiken

)