Jannoek, dat is even schrikken!
Maarre, ik ben er nog hoor, en beeb heb ik nog gewoon bij me...  vandaag bijna de hele dag een harde buik gehad, en beeb ook niet zo gevoeld, hoop dat ie morgen actiever is, vind dat maar niets...

Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:Dat is inderdaad klein lechat! Hoe lang was ze zwanger?
 )
) Heerlijke vakantie gehad die ik niet graag had willen missen. Reis ging super goed zowel heen als terug. We hebben veel door dorpjes stadjes gelopen en erg veel lol gehad met heel de familie (en vooral ook veel lekker eten en drinken) Voor mij jammer genoeg niet erg veel franse kaasjes maar goed dat mocht de pret niet drukken.
 Heerlijke vakantie gehad die ik niet graag had willen missen. Reis ging super goed zowel heen als terug. We hebben veel door dorpjes stadjes gelopen en erg veel lol gehad met heel de familie (en vooral ook veel lekker eten en drinken) Voor mij jammer genoeg niet erg veel franse kaasjes maar goed dat mocht de pret niet drukken. 

Dat bleek in elk geval gisteren bij de echo.
 Dat bleek in elk geval gisteren bij de echo. . En die vermoeidheid is er helaas nog steeds. Best wel vervelend.
 . En die vermoeidheid is er helaas nog steeds. Best wel vervelend. Maar alles voor de rest nog rustig kun je het nog volhouden of wordt het nu wel erg zwaar?
 Maar alles voor de rest nog rustig kun je het nog volhouden of wordt het nu wel erg zwaar? 

Maar het is nog zo rustig dat ik er inmiddels maar vanuit ga dat het nog 3 weken gaat duren
 Maar het is nog zo rustig dat ik er inmiddels maar vanuit ga dat het nog 3 weken gaat duren  

Na het aankleden eerst weer even rust voor ik me opmaak enzovoort. Gelukkig heb ik er alle tijd voor, dus ik verveel me wat dat betreft nog niet
 Na het aankleden eerst weer even rust voor ik me opmaak enzovoort. Gelukkig heb ik er alle tijd voor, dus ik verveel me wat dat betreft nog niet  .
. 

. Verder nog bij vrienden geweest en er kwam nog een vriendin eten vanavond.
. Verder nog bij vrienden geweest en er kwam nog een vriendin eten vanavond.  

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten