Mooi Parkiet en vpk! Die rok staat leuk

Vandaag heb ik dan eindelijk weer eens wat van ons to-do-lijstje gedaan: kleertjes kopen

De eerste die ik zelf heb gekocht deze zwangerschap

Wel apart, ik liep in de Name It winkel, en alles wat ik leuk vond dacht ik dat het wel maatje 50 of 56 moest zijn, bleek het minimaal 68 te zijn. Maat 50 is echt enorm klein

Maar wel erg lief allemaal. Helaas hadden ze bij Name It niet echt iets wat ik heel leuk vond in maat 50/56, al vind ik dat merk wel onwijs leuk. Genoeg leuks in Jurians maat, maar die heeft niks nodig helaas. Uiteindelijk ben ik gewoon bij de Hema geslaagd voor maat 50/56 kleertjes. Inclusief minisokjes. heeft het kindje in ieder geval de eerste dagen iets om te dragen.
En de rest koopt mijn moeder volgens mij voor het 10 dagen pakket

die had al het een en ander aan kleertjes liggen, en kocht er nu weer wat bij. Dus het kindje heeft het in ieder geval warm straks

Hebben jullie trouwens ook zo lekker weinig weerstand? Ik ben in mijn idee amper 2 weken geleden al snotverkouden geweest, tegen het randje van ziek zijn aan, maar het is nu gewoon weer zo. En nu met hoesten en keelpijn erbij. Net niet echt ziek, maar gewoon niet lekker. Irritant hoor, terwijl ik toch zo lekker veel buiten ben, redelijk veel beweeg, gezond eet. Nouja, 't zullen die hormonen wel zijn

Kindje is weer goedgekeurd bij de vk. Lag wel heel laag, maar nog niet ingedaald. Bloeddruk was ietsje hoger dan vorige keren, 130/70, maar perfect voor deze termijn volgens de vk. En ook het sporten mag ik gewoon tot de bevalling doen. alleen maar goed, vond ze, dan floept het kindje er zo uit. of ik haar dan wel even wilde bellen, want ze vond het dan wel fijn als ze er bij was

Zij zei dat sporten allemaal gewoon mag, inclusief springen enzo, als je maar oplet dat als je daarna de hele dag harde buiken hebt, dan moet je wat rustiger aan doen. heerlijk, deze nuchtere vk. Ik hoop dat zij bij mijn bevalling is

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...