Lammetje, zo duur joh, alle kozijnen vervangen? Pff, we zijn hier ook aan het overleggen met de buren over de verbouwingen, en zij moeten ook alle kozijnen nieuw, wij gelukkig alleen die van de badkamer waarschijnlijk.
Hier is de komst van ons 2e kindje alleen maar een goede stimulans om nog wat dingen in orde te maken die al anderhalf jaar liggen. Zoals de basbak op onze kamer, die willen we al sinds we hier aan het klussen gingen, maar had geen prioriteit. Nu wel, omdat ik wil dat onze kamer echt netjes is als er bezoek boven komt. De babykamer hebben we wel iets simpeler gedaan, omdat de laminaatvloer er pas sinds vorig jaar in ligt, en de jaloezieen ook. Daarom is gewoon bruin/wit geworden, omdat we die kleuren daar al hadden. En de ene muur die opnieuw gezet moest worden, was ook iets wat toch al moest, dus nu een extra stimulans. Ik ben wel blij dat we Jurians kamer niet ook hoeven te doen, want als ik zie hoe langzaam alles nu al gaat, dan hadden we dat nooit gered. Mijn man heeft het gewoon even te druk, dus dit soort klussen schiet er snel bij in helaas. Zeker met mijn nesteldrang is dat vervelend.

het regent hier, zo had ik me de laatste weken van mijn zwangerschap niet voorgesteld