Moderators: Memmem, Moderafo's
Jensje schreef:Ik word echt helemaal blij van naar de sportschool gaan! M'n programma is wat aangepast zodat ik wat meer krachttraining doe en wat minder cardio, dat gefiets enzo vond ik niets. Dat doe ik liever over de dijk tegen de wind in en dan flink trappen
.
Maar 't is voor mij wel de ideale manier van afslanken. Wat kilo's betreft gebeurt er weinig, maar ik merk 't flink aan m'n kleren.
Heb alleen zo'n trek steeds , misschien toch wat meer boterhammen eten dan. Ik eet er nu 3 's ochtends en 3 'smiddags, misschien is dat wat weinig..
Jensje schreef:Hmm, vetpercentage was wel te hoog, khad ook niet anders verwacht..
34.9%.. ik heb alleen geen idee wat normaal/gezond/gemiddeld is? Op internet zeggen ze iig overal weer wat anders..
Maar goed, wat extra boterhammen en een stuk fruit erbij op 'n dag helpen wel. En de weegschaal gaf nu -2 aan in iets minder dan 2 maanden, dus 't gaat de goede kant op
Jensje schreef:Hmm, vetpercentage was wel te hoog, khad ook niet anders verwacht..
34.9%.. ik heb alleen geen idee wat normaal/gezond/gemiddeld is? Op internet zeggen ze iig overal weer wat anders..
RogierV schreef:Slacker!!
Mortlach schreef:Voor de sponsors van mijn 3000 push ups challenge: de eerste 1000 zitten erop!
tulp schreef:Echt goed!
Heb je al (of: nog) spierpijn?
Valt het je mee? Tegen?
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten