@ Liefie fijn dat je met alle 3 een klik hebt! Ik had dat ook met alle drie mijn verloskundigen, maar nu in het ziekenhuis zijn er 15 gyneacologen, dus dikke kans dat er straks een aan m'n bed staat die ik nooit eerder gezien heb
Ons ukkie is al wel helemaal ingedaald! Dat is ook wel te zien, ik voel me soms net een hangbuikzwijntje.
Fijn dat alles goed gaat qua groei! Al had je misschien een extra blik op jullie baby ook nog wel leuk gevonden
Mijn bloeddruk is nog steeds erg onstabiel. Voelde me net ineens weer niet zo lekker (Terwijl ik gewoon op de bank hang), checkte m'n bloeddruk en die was 125/105...
@MissF Ja, 't schiet inderdaad nu op! Nog iets minder dan 4 weken tot de uitgerekende datum... Komt steeds dichterbij!
Wij waren vandaag bij m'n ouders. Hebben de kinderwagen opgehaald, gelukkig maar.
Want we kwamen er achter dat het matrasje, het denkje en de bekleding van het zitje ontbreekt. Oeps! Hopelijk is het er binnen nu en een paar weken. Morgen direct maar even bellen en hopen dat ze me geloven... Kinderwagen staat namelijk al vanaf december bij m'n ouders. Maar we hebben gewoon niet eerder in de doos gekeken of alles compleet was... op de bon staat het wel goed, alleen zit één doos er niet bij...