Ik denk dat je dan een printer nodig hebt met witte inkt. Ik weet niet of dat te koop is.
Eindelijk, ik kan het internet weer op.
Mijn computer stopte er op koninginnedag plotseling mee. 'Mist OS' zei de computer, en deed verder niets.
Nu heb ik een nieuwe computer, en ik kan het internet weer op.
Even een vraagje m.b.t. beveiliging. Er zit in Windows 7 een virusscanner die actief is. Ik heb echter ook Norton Internet Security 2011 liggen, wat ik eens voor mijn vorige PC gekocht heb. Weliswaar een upgrade, maar volgens een verkoper die ik vandaag sprak, kon ik die gewoon op mijn nieuwe systeem installeren. Dat zou gewoon moeten werken.
Ben ik met de Microsoft virusscanner voldoende beveiligd, of doe ik er beter aan toch Norton Internet Security te installeren? (In principe doe ik dat natuurlijk wel liever.) En dan moet ik waarschijnlijk de virusbeveiliging, die standaard in Windows zit, uitschakelen? Maar hoe gaat dat dan?
Ik herinner mij dat aangeraden werd, om de virusscanner van Windows uit te schakelen, als je al via Norton aan antivirusbeveiliging doet. Alles loopt momenteel echter zonder problemen. Moet ik dat echt uitschakelen, of betreft het iets triviaals?