Faramir schreef:Leuk dat ze zo snel al een Zelda hebben uitgebracht voor de 3DS. Ik vind het wel een beetje jammer dat het een oude is.
Ik zie deze titel puur als een zoethouder die je weer even doet inzien wie de dino ontwikkelaars zijn waar hun schatplichtige westerse vrienden alleen maar met verbazing en open mond naar kunnen staan kijken.
Tevens vind ik jammer dat er niet grafisch effecten van de Wii mogelijk zijn op zo'n nieuw apparaat.
De 3ds is minder krachtig dan de Wii, maar doordat het scherm kleiner is en daardoor minder polygonen nodig heeft, doet hij op grafisch gebied absoluut niet onder voor de Wii. Nu is Ocarina of Time een remake van een gedateerd spel, waarbij men heeft gepoogd trouw te blijven aan het origineel, dus als je de 3ds wat grafische kwaliteiten betreft daarop afrekent sla je de plank wel wat mis. Waarom focust iedereen zo op hoe de spellen van Nintendo eruit zien? Indien we focussen op overall scores valt op dat hun naam het vaakst voorkomt op de lijsten van best games of all times.
De 3D functie, daar ben ik nog niet helemaal over uit of het daadwerkelijk wat toevoegt. Ik kijk meer uit naar de PS Vita (of hoe het ding ook mag heten nu). Aan de andere kant de PSP kon mij ook niet echt bekoren.
Of het iets toevoegt zijn de meningen over verdeeld, maar ik persoonlijk vind weinig- tot niets en heb de functie dan ook standaard uit. De PSP kon mij ook niet boeien en de DS evenmin. De 3ds is de eerste portable die ik echt lekker vind spelen en waarvan de grafische kwaliteiten mij voldoende voldoening geven om het ding maar nauwelijks te kunnen laten liggen. Doch ben ik niet zo'n hd fanaat en kan zelfs nog genieten van spellen op de N64.