Haai schreef:Ppm, sterkte joh, het blijft wel tobben zo...
jij ook sterkte haai, met de pokkies.. hopelijk valt het mee! heeft timon er dus niet veel last van gehad?
Moderator: Moderafo's
Haai schreef:Ppm, sterkte joh, het blijft wel tobben zo...
paprikameisje2 schreef:bumba: Daarom heb ik zelf gewoon gebeld. Ik wist dat je in dit ziekenhuis snel aan de beurt zou zijn. Marijn krijgt denk ik totdan ook nog wel weer een kuur. We wachten wel af.
Amandelen knippn doen ze idd nog niet op deze leeftijd, dan moet hij wat ouder zijn, anderhalf ofzo op zijn vroegst. Ach.. we wachten wel weer af. Eerst ook nog maar eens hopen dat we zijn billen onder controle krijgen. Tot bloedens toe kapot van de diarree dat weer komt door de antibiotica
Evelien schreef:Heerlijk genoten dus.... k zie het helemaal voor me. En de boel de boel laten hoor. Komt vast wel goed moet je maar denken. Of vindt je het lastig dat het rommelig is?
trijntjejohanna schreef:Hoe krijg je Matteo aan het eten... Nee Matteo, niet opeten.. Nee Matteo, je mag echt die macaroni niet opeten... Matteo laat die spercieboon liggen.. Matteo die paprika laten liggen!! Matteo, NIET DOEN!! Laat die macaroni liggen...![]()
resultaat: Matteo heeft zn bord leeggegeten!!! en zei het is toch wel lekker! hij moest er nooit wat van weten..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten