Ik zou eigenlijk voor willen stellen dat ik nu een auto koop met uitgestelde betaling. Indien de wereld dan niet vergaat zijn de kosten voor hem.
Moderator: Moderafo's
Faramir schreef:Ach ja, 22 mei weten we dat deze predikant een valse leraar is.Ook wel handig.
Ik zou eigenlijk voor willen stellen dat ik nu een auto koop met uitgestelde betaling. Indien de wereld dan niet vergaat zijn de kosten voor hem.
Mortlach schreef:TheKeimpe schreef:Zijn de meeste oplichtingen niet het gevolg van goedgelovigheid?
Sterker nog: alle oplichtingen zijn het gevolg van goedgelovigheid, dat of een een combinatie van hebzucht en wanhoop.
Maar goed, 21 mei, ik zit het vast in de agenda. Hoef ik op 22 mei in ieder geval de vuilnisbak niet meer buiten te zetten.
TheKeimpe schreef:Horeb schreef:schelpje3 schreef:Jazeker, maar er zijn dingen dat je denkt: trappen mensen daar nog in ?
Iedereen trapt wel eens ergens in, als het een normale aangelegenheid is, maar als het te mooi klinkt, of zoals in dit geval, te ongeloofwaardig, moet er toch een bel bij je gaan rinkelen ?
Hoe kan iemand nou weten welke berg gespaard blijft als de wereld vergaat ?
En ooit moet je er toch uit ?
ik las een stukje in de krant dat nederland al snel verwoest wordt door een tsunami. je moet dan op de veluwe zijn om te ontkomen.
het valt mij altijd wel op dat de "profeten" die deze zaken voorspellen niets belangrijker vinden als zelf veilig te zijn. ze hebben zichzelf er i.i.g. niet voor over........
Zeg nooit nooit, maar een tsunami in Nederland?
Optimatus schreef:Niet helemaal correct - de Watersnood van 1953 werd veroorzaakt door enerzijds een Noordwester storm en anderzijds springtij omdat de maan tussen de zon en de aarde in stond en derhalve er twee hemellichamen het water "optilden".
schelpje3 schreef:Optimatus schreef:Niet helemaal correct - de Watersnood van 1953 werd veroorzaakt door enerzijds een Noordwester storm en anderzijds springtij omdat de maan tussen de zon en de aarde in stond en derhalve er twee hemellichamen het water "optilden".
Geen tsunami, maar wel verschrikkelijk en verwoestend, met veel doden als gevolg![]()
Ik snap idd ook niks van dat inpolderen en ontpolderen, in Groningen wordt dit momenteel ook gedaan. Ineens moet er een watervlakte verschijnen, om aan te kunnen wonen
boer schreef:Een tsunami wordt veroorzaakt door een aardbeving /zeebeving.1953 was een wind-gerelateerde natuurramp.
De Noordzee is volgens mij helemaal niet diep geneog om een tsunami te kunnen genereren.
.
boer schreef:schelpje3 schreef:Optimatus schreef:Niet helemaal correct - de Watersnood van 1953 werd veroorzaakt door enerzijds een Noordwester storm en anderzijds springtij omdat de maan tussen de zon en de aarde in stond en derhalve er twee hemellichamen het water "optilden".
Geen tsunami, maar wel verschrikkelijk en verwoestend, met veel doden als gevolg![]()
Ik snap idd ook niks van dat inpolderen en ontpolderen, in Groningen wordt dit momenteel ook gedaan. Ineens moet er een watervlakte verschijnen, om aan te kunnen wonen
D66 (o.a.) haat boeren, daar gaat het om, bij de ontpoldering.
Fijn hoor, aan het water wonen, NOG meer muggen!
jaccootje85 schreef:Mocht de aarde op 21 mei verloren gaan, dan zijn we precies 1 week en 2 dagen getrouwd.... Ik geloof niet dat mensen dat ooit kunnen berekenen, als het al te berekenen valt. Inderdaad, er is al eerder gezegd, dat de Heere Jezus komt als een dief in de nacht. Kunnen mensen als die meneer Harold ook berekenen wanneer de dief bij mij 's nachts aan de deur komt??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten