ajl schreef:Ai, weer een oorontsteking, niet fijn ppm! Jij hebt de afgelopen maanden al heel wat artsen gezien met de kleine man. Hoe voel je je zelf, moeheid wat over? Geef je nog steeds bv?
neeh dat is gelukkig helemaal over, sta heeel septisch tegenover de borstvoedignsperiode. Iedereen waar ik tegen vertel dat ik 6 maand borstvoeding heb gegeven en van de zes 5 maand gekolfd volledig lepelt vervolgens op dat het kind, marijn dus nooit ziek geweest zal zijn.. nou als ik dit van tevoren had geweten, weet ik niet of ik wel zolang door ben gegaan. Het was ook zo opeens op.
Mijn lichaam went aan het weinige slapen, al gaat het met ups en downs, nu is hi jbijna klaar met zijn kuur dus is het snachtsm aar 1 keer eruit, totdat hij weer onrustig wordt.. dan is het weer tig keer.
Ach... we kijken maar naar de positive dingen, die zijn lang niet op 1 hand te tellen. Hij kruipt, gaat bijna zelf zitten, kan al zelfstandig zitten als ik em op zijn gat zet... en als hij in de tummy zit gaat hij zelf staan door hem op te trekken aan de rand... verder lacht hij altijd... en brabbelt hij ook heel de dag. Heel gezellig. Het enige waaraan ik merk dat hij weer last heeft van zijn oren is dat hij snachts zo veel onrustig is.
Moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel eens doroheen zit, maar dan een avond flink sporten of flink aan de schoonmaak verzet even de gedachten. Moet zeggend at ik vaak zeg tegen mezelf: Tel u zegeningen!!