Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor Tuinfluiter » 13 apr 2011 17:53

Petra, hoe gaat het eigenlijk met je zoontje?
Ben een beetje benieuwd naar hem.

PPM: Knap zoonlief al wat op?

TJ: Leuk meid dat je er weer bent!
Dat is leuk dat jullie geld hebben gekregen voor de kinderen.
Ik heb ook al zo vaak bij de winkel staan kijken voor dat gebeuren wat je gekocht hebt en elke keer laat ik het weer staan.
Maar zo te horen is het dus echt heel leuk voor de kinderen.

Laura: Sterkte :mrgreen: tis bijna bedtijd :wink:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 apr 2011 18:30

Ondeugd MET helm :mrgreen:
Laatst gewijzigd door LauraC op 19 apr 2011 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 apr 2011 18:47

oooh laura.. wat een heeeerlijkheid hebben jullie toch!! Wat een enorm mooi peuterventje!

Tuinfluiter:lief dat je erna vraagt. Marijn krijgt 31 mei buisjes! hij heeft nu al weer een dikke oorontsteking, afgelopen woensdag moest ik voor mzijn longen op controle toen bleken zijn oren onrustig, zaterdag naar de hap en toen waren ze wel zooo gigantisch ontstoken zo erg had de arets het niet vaak gezien. Dus weer een kuur, met alle gevolgen van dien, enrome diaree, met als gevolg hele billen kapot tot bloedens toe... Arm zielig ventje!

Hopelijk bieden buisjes iets oplossing... de arts hoopte het van wel, maar hij weet abosluut niet zeker of dit wel iets oplost omdat het wel heel hardnekkig is.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 13 apr 2011 18:50

Ai, weer een oorontsteking, niet fijn ppm! Jij hebt de afgelopen maanden al heel wat artsen gezien met de kleine man. Hoe voel je je zelf, moeheid wat over? Geef je nog steeds bv?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 apr 2011 18:53

Hopelijk gaan die buisjes helpen ppm! Voor Marijn fijn maar zeker ook voor jou! Je zult er ondertussen echt wel doorheen zitten...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 13 apr 2011 18:58

Tjee PPM :shock: ik weet haast niet wat ik moet zeggen.
Wat een heftig gedoe allemaal zeg met Marijn.
Wat moet dat manneke zich rot voelen en het houd maar niet op.
En wat zul jij je zo langzamerhand ook helemaal op voelen door alles.
Dikke knuffel voor jou hoor!
Ik vind dat je er bijzonder moedig onder blijft.
Je zult wel door moeten maar ik denk dat als ik in jouw schoenen had gestaan me veel meer nega zou voelen en en doen.

Leuke foto Laura :D

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 apr 2011 19:02

ajl schreef:Ai, weer een oorontsteking, niet fijn ppm! Jij hebt de afgelopen maanden al heel wat artsen gezien met de kleine man. Hoe voel je je zelf, moeheid wat over? Geef je nog steeds bv?

neeh dat is gelukkig helemaal over, sta heeel septisch tegenover de borstvoedignsperiode. Iedereen waar ik tegen vertel dat ik 6 maand borstvoeding heb gegeven en van de zes 5 maand gekolfd volledig lepelt vervolgens op dat het kind, marijn dus nooit ziek geweest zal zijn.. nou als ik dit van tevoren had geweten, weet ik niet of ik wel zolang door ben gegaan. Het was ook zo opeens op.

Mijn lichaam went aan het weinige slapen, al gaat het met ups en downs, nu is hi jbijna klaar met zijn kuur dus is het snachtsm aar 1 keer eruit, totdat hij weer onrustig wordt.. dan is het weer tig keer.

Ach... we kijken maar naar de positive dingen, die zijn lang niet op 1 hand te tellen. Hij kruipt, gaat bijna zelf zitten, kan al zelfstandig zitten als ik em op zijn gat zet... en als hij in de tummy zit gaat hij zelf staan door hem op te trekken aan de rand... verder lacht hij altijd... en brabbelt hij ook heel de dag. Heel gezellig. Het enige waaraan ik merk dat hij weer last heeft van zijn oren is dat hij snachts zo veel onrustig is.

Moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel eens doroheen zit, maar dan een avond flink sporten of flink aan de schoonmaak verzet even de gedachten. Moet zeggend at ik vaak zeg tegen mezelf: Tel u zegeningen!!

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 13 apr 2011 19:13

Sterkte!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 13 apr 2011 21:08

@PPM: sterkte meis! En anders breng je je kids maar keertje hier en ga je zelf ff relaxen :P
Ik kom je binnenkort wel ff hart onder de riem steken ](*,) (als 't mooi weer is en ik lekker wil gaan fietsen..)
Time flies when you have none!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 13 apr 2011 22:39

Galateia schreef:Uhm, nee. We hebben een fiets ergens achter in de schuur met twee lekke banden. That's it. Maar ik heb hem ook niet nodig. We doen alles in de buurt gewoon lopend. Als ik bijvoorbeeld naar mijn zus ga, dan is dat een kwartiertje lopen. Nou ja, prima, toch? Ik mis het ook echt helemaal niet.

een kwartier lopen, dat is niet erg nee, maar als je verder moet, hoe doe je dat dan. ik mag niet auto rijden, en ben erg gehecht aan mijn fiets hoor ;)
Afbeelding

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 14 apr 2011 08:25

paprikameisje2 schreef:
ajl schreef:Ai, weer een oorontsteking, niet fijn ppm! Jij hebt de afgelopen maanden al heel wat artsen gezien met de kleine man. Hoe voel je je zelf, moeheid wat over? Geef je nog steeds bv?

neeh dat is gelukkig helemaal over, sta heeel septisch tegenover de borstvoedignsperiode. Iedereen waar ik tegen vertel dat ik 6 maand borstvoeding heb gegeven en van de zes 5 maand gekolfd volledig lepelt vervolgens op dat het kind, marijn dus nooit ziek geweest zal zijn.. nou als ik dit van tevoren had geweten, weet ik niet of ik wel zolang door ben gegaan. Het was ook zo opeens op.

Mijn lichaam went aan het weinige slapen, al gaat het met ups en downs, nu is hi jbijna klaar met zijn kuur dus is het snachtsm aar 1 keer eruit, totdat hij weer onrustig wordt.. dan is het weer tig keer.

Ach... we kijken maar naar de positive dingen, die zijn lang niet op 1 hand te tellen. Hij kruipt, gaat bijna zelf zitten, kan al zelfstandig zitten als ik em op zijn gat zet... en als hij in de tummy zit gaat hij zelf staan door hem op te trekken aan de rand... verder lacht hij altijd... en brabbelt hij ook heel de dag. Heel gezellig. Het enige waaraan ik merk dat hij weer last heeft van zijn oren is dat hij snachts zo veel onrustig is.

Moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel eens doroheen zit, maar dan een avond flink sporten of flink aan de schoonmaak verzet even de gedachten. Moet zeggend at ik vaak zeg tegen mezelf: Tel u zegeningen!!

Oei PPM, ik lees heel veel herkenning in jouw berichten m.b.t. de oorontsteking. Was blij dat we werden doorverwezen, maar toen de uitslag buisjes en verwijderen van neusamandel definitief was, zag ik weer als een berg tegen de operatie op. Want wat doe je kindje aan en stel je voor dat het niet helpt. Maar van iedereen hoorde ik dat je een heel ander kind terugkrijgt en dit kan ik nu ook beamen! Het is echt waar!! Nog een klein weekje na de operatie getobd, omdat hij een gehoorganginfectie had. Eerst aan een oor en later aan de ander, maar nu dit helemaal over is.......is het echt genieten!!!

Sterkte nog even met wachten......en hopelijk heeft hij niet te vaak last van zijn oren, we krijgen weer mooi weer. Moet bij Marijn ook zijn neusamandel worden verwijderd?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 14 apr 2011 09:20

PPm, heel veel sterkte, hopelijk helpen de buisjes en kun je weer eens een nachtje lekker doorslapen. En dat Marijn weer lekker in z'n vel zit en geen pijn meer heeft.

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 14 apr 2011 11:56

PPM, veel sterkte met alles! Hopelijk mag de operatie helpen! Al moet je nog wel even geduld hebben zo te lezen, tot eind mei.

Laura, wat een superschattig ventje heb je toch!

Hier weer een zieke thuis, helaas. Al is de hoge koorts gelukkig weer wel gezakt.
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 14 apr 2011 20:09

Ppm, sterkte joh, het blijft wel tobben zo...
Ppm en Bumba, hoelang was/is bij jullie de wachtlijst voor het plaatsen van buisjes? We hebben pas te horen gekregen dat Sylke ook buisjes moet, maar de dokter was zo gehaast dat ik helemaal vergeten ben te vragen wanneer we de oproep kunnen verwachten :?

Vandaag ontdekte ik bij Sylke de eerste waterpokken. Bij Timon zijn ze net allemaal weg, ik was al benieuwd of Sylke ze nog zou krijgen. Nu hopen we maar dat ze er net zo makkelijk doorheen fietst als haar grote broer.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 apr 2011 20:41

haai: Verschilt, hier ziekenhuis in zwolle sowieso al vier maanden wchten voordat je aan de beurt bent voor een oproep voor bij de kno. Maar in een andere plaatst in de regio kon ik direct komen. Marijn kan niet op een wchtlijst, die is er haast niet, hij mag pas op 31 mei aan buisjes volgens de protocollen enzo... dus op zijn vroegst wil de arts het dan pas doen.

de enige optie is zelf ff bellen, kan je evt ook zelf nog een datum uitkiezen.

bumba: neeh, alleen buisjes, omdat voro de amandelen is hij nog te jong

Terug naar “Archief”