Moderators: johannes1, Moderafo's
Het_Bureau schreef:Hoe is het gesteld met de afschrijving op een nieuwe Hybride? Wat zijn die dingen na een jaar of 5 nog waard? Ik heb me laten vertellen dat de accu pakketten niet zo lang mee gaan.
jans1 schreef:Ik vrees dat ik een dure kostenpost aan mijn auto hebHet zit niet goed met de versnellingsbak.. Als ik met hoge snelheid schakel heb ik nergens een probleem mee, maar bij een lage snelheid krijg ik em soms haast niet in een andere versnelling! Help!
*Annet* schreef:Wij geven nix om uiterlijk vertoon van de auto, hij moet ruim zijn van binnen, op benzine rijden en vooral niet te veel kosten qua wegenbelasting. Nu zit ik te kijken op MP voor een andere, die van ons is van 1998 en staat 220000 km op. Nu zie ik dat Rachid en zijn collega's auto's aanbieden voor 1750 tot 2500 euro. Precies genoeg vinden wij. We krijgen om de 3 weken een brief van een handelaar dat ie onze auto wil kopen voor gegarandeerd de hoogste prijs, dus paar 100 euro van ons erbij en we hebben weer een knappe auto, hopen we, voor de komende 5 jaar. Maar hoe weet je nu of ie een beetje betrouwbare auto aan bied? Het ding kan prima glimmen bij hem in de loods maar het gaat om de motor en dat ie niet in elkaar stort als ik over al die vluchtheuvels rijdt.
Napoleon schreef:je kunt een aankoopkeuring laten doen. zekerheid dat het een goede auto is heb je natuurlijk niet helemaal, maar je kunt er dan wel vanuit gaan dat de belangrijkste punten gecheckt worden.
dat kan bijvoorbeeld via de ANWB, maar wellicht dat het ook via een garage in de buurt kan. Het kost natuurlijk wel wat geld, maar je hebt wel een indicatie of je wel of geen kat in de zak koopt. Als een verkoper hier niet aan wil meewerken: wegwezen, hij vertrouwt de auto zelf blijkbaar niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten