Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Bij ons zie je juist heel veel helmen en ik vind het ook wel belangrijk dat hij goed leert fietsen, dus ook op de openbare weg. Er zal waarschijnlijk toch wel een leeftijd komen dat wij hem niet meer wegbrengen en dan wil ik toch dat hij goed fietst. En ik hoop eigenlijk dat hij voor zn 4e zonder zijwieltjes fietst. dan zal hij toch op de fiets naar school moeten en ik heb er dan ook 2 op mn fiets. Als hij nog niet kan fietsen op zn 4e zal er waarschijnlijk wel een bakfiets ofzo komen.
LauraC schreef:Hebben jullie ook weleens dat je je kind om 11 uur al he-le-maal zat bent?
Bumba schreef:ajl schreef:Bij ons zie je juist heel veel helmen en ik vind het ook wel belangrijk dat hij goed leert fietsen, dus ook op de openbare weg. Er zal waarschijnlijk toch wel een leeftijd komen dat wij hem niet meer wegbrengen en dan wil ik toch dat hij goed fietst. En ik hoop eigenlijk dat hij voor zn 4e zonder zijwieltjes fietst. dan zal hij toch op de fiets naar school moeten en ik heb er dan ook 2 op mn fiets. Als hij nog niet kan fietsen op zn 4e zal er waarschijnlijk wel een bakfiets ofzo komen.
Ben je er al uit AJL over de basisschool voor je zoon?
Galateia schreef:2 kindjes bij je op de fiets! Ik ben echt als de dood voor kindjes bij ouders op de fiets. Hier hebben we afgesproken, dat we dat nooit doen. En we kunnen prima fietsen, hoor, maar er gaan nooit kindjes op de fiets. Nou ja, we fietsen toch nooit, dus dat is makkelijk. Maar in onze directe omgeving zijn er al zoveel ongelukken gebeurd met kindjes op de fiets... brrr...
LauraC schreef:Hebben jullie ook weleens dat je je kind om 11 uur al he-le-maal zat bent?
Galateia schreef:2 kindjes bij je op de fiets! Ik ben echt als de dood voor kindjes bij ouders op de fiets. Hier hebben we afgesproken, dat we dat nooit doen. En we kunnen prima fietsen, hoor, maar er gaan nooit kindjes op de fiets. Nou ja, we fietsen toch nooit, dus dat is makkelijk. Maar in onze directe omgeving zijn er al zoveel ongelukken gebeurd met kindjes op de fiets... brrr...
Ja, ik weet het, fietsland, niks aan de hand, blablabla. Maar wij zijn geen fietsers, constateren al die ongelukken in de omgeving, trekken onze wandelschoenen aan en lopen die paar km wel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten