(Had me gisteren niet gemeld.)
Vannacht eindelijk weer eens geslapen, dus ik hoop dat t vandaag wat beter gaat.
Mn lichaam is t gewoon zat, die zware vracht te tillen steeds.
Ilona slaapt nog, dus ik ga ook nog ff mn ogen sluiten.

Moderator: Moderafo's

) en ook ontzettend veel trappen. Gisteravond kreeg ik zo'n pijnlijke trap dat ik echt dacht dat de huid van m'n buik openscheurde.
 ) en ook ontzettend veel trappen. Gisteravond kreeg ik zo'n pijnlijke trap dat ik echt dacht dat de huid van m'n buik openscheurde.   
  , maar goed...
 , maar goed... Geniet ervan! Dat lijkt me echt pijnlijk die trappen
  Geniet ervan! Dat lijkt me echt pijnlijk die trappen   Hier niet veel schoppen meer maar heel veel gedraai met de billen en dat doet gelukkig geen pijn.
  Hier niet veel schoppen meer maar heel veel gedraai met de billen en dat doet gelukkig geen pijn.  
  .
 . 

) , moet ik nog op kraamvisite, en ik moet voornamelijk veel in de zon zitten en uitrusten, gok ik.
 ) , moet ik nog op kraamvisite, en ik moet voornamelijk veel in de zon zitten en uitrusten, gok ik.  

jeepeecee schreef:idd, kunnen ze niet alles zien, maar over dat ze op vaste dingen letten, ook daar kunnen ze zich in vergissen. mijn nichtje had een (heel) lichte vorm van een open ruggetje. dat was niet gezien op de 20-weken echo. gelukkig gaat het heel goed met haar hoor. ze groeit gewoon op en er geen schade verder van.

Hou jij het nog een beetje vol?
 Hou jij het nog een beetje vol?  )
 ) Gelukkig 's nachts nog steeds niet.
  Gelukkig 's nachts nog steeds niet.Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten