Spannend de echo Jannoek! En lekker bijna verlof, geniet ervan joh!
Liefie, schiet ook al op he, je verlof, lekker zeg!
hier duurt het (gelukkig) nog 7 weken, ik moet er nog niet aan denken. Het gaat prima nu, dus ik loop nog wel even door. Ik weet wel nog toen ik tegen de 30 weken zwanger was van Jurian, dat er op mijn werk een erg vervelende, gevaarlijke jongen zat. Toen voelde ik me zo onveilig, dat ik dolblij was dat mijn verlof met 34 weken inging en ik ook eerder al wat diensten had geschrapt. Op dit moment lopen er op mijn groep gelukkig geen gevaarlijke jongeren rond, dus als dat zo blijft ga ik gewoon door, als het lichamelijk lukt.
soms vind ik het wel jammer dat het maar 4 weken verlof ervoor zijn (of 6 als hij later komt natuurlijk

), omdat ik nog zoveel wil. Die nesteldrang is echt irritant. En veel van die dingen ga ik niet nu al doen, omdat het dan voor het kindje geboren wordt vast weer moet van mezelf

en ik merk wel dat ik steeds meer zwanger wordt doordat ik naast mijn werk niet een hele propvolle week moet plannen. Zeker na een late dienst ben ik de dag erna wel doodmoe. En dat is helemaal niet erg, maar van echt grondig mijn huis doorwerken, komt het niet, omdat ik dan een beetje op mezelf moet letten en natuurlijk ook Jurian rond heb lopen die ik nu lekker nog alle aandacht kan geven. Nee, ons kindje moet nog maar niet komen, daar heb ik nog eventjes geen tijd voor

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...