Hier is de schuur helemaal leeg gehaald, opgeruimd en schoongemaakt. Alle wassen (5) hangen buiten te drogen in de zon en in de wind. Manlief vroeg nog: is dit nesteldrang?

Moderator: Moderafo's
liefie schreef:Hier ook echt nesteldrang maar vind het erg fijn![]()
alle wassen zijn al droog en liggen weer in de kast. Mijn man heeft de hele tuin onkruidvrij gemaakt enz en het tuinset buiten gezet. Zo gaan we proosten op de lente en samen een potje yatzee doen lekker in de zon.
schelpje3 schreef:liefie schreef:Hier ook echt nesteldrang maar vind het erg fijn![]()
alle wassen zijn al droog en liggen weer in de kast. Mijn man heeft de hele tuin onkruidvrij gemaakt enz en het tuinset buiten gezet. Zo gaan we proosten op de lente en samen een potje yatzee doen lekker in de zon.
He wat kneuterig![]()
![]()
Enne.... waarmee proosten ? Bakkie thee toch zeker ?
liefie schreef:schelpje3 schreef:liefie schreef:Hier ook echt nesteldrang maar vind het erg fijn![]()
He wat kneuterig![]()
![]()
Enne.... waarmee proosten ? Bakkie thee toch zeker ?
Nee voor mij een lekker rose biertje (zonder alcohol) en mijn man wijn of bier denk ik
MissF schreef:vanmorgen heb ik express om half 9 al alles boven gepoetst, want dat moest nog deze week. daarna een tijd bij het Groenrijk gelopen, nieuwe plantenbak en bloemetjes gekocht, omdat jongelui de vorige gejat hebben. mijn man gaat hem nu goed vastmaken op het muurtje
En al een hele tijd in de zon gezeten, echt lekker! Jammer dat het morgen weer wat minder is, het went zo snel
Evelien schreef:Ach hier halen ze groffuil gratis op.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 37 gasten