Beetje gekke vraag misschien, maar ben hier erg benieuwd naar...
Stel:
Persoon 1, voelt veel liefde voor persoon 2, Persoon 1 en 2 zitten naast elkaar, zonder oog of lichamelijk contact. Kan persoon 2 die liefde dan 'voelen' ??
Moderator: Moderafo's
annelove2 schreef:Beetje gekke vraag misschien, maar ben hier erg benieuwd naar...
Stel:
Persoon 1, voelt veel liefde voor persoon 2, Persoon 1 en 2 zitten naast elkaar, zonder oog of lichamelijk contact. Kan persoon 2 die liefde dan 'voelen' ??
annelove2 schreef:Beetje gekke vraag misschien, maar ben hier erg benieuwd naar...
Stel:
annelove2 schreef:Ik bedoel niet expliciet de verliefdheid van een vrouw naar een man of andersom
Inderdaad toen ik mijn man leerde kennen, snapte hij ook overduidelijke hinten niet.![]()
Ik geloof wel dat er meer is, ik bedoel.
Je hoort weleens dat een moeder bijv. zich ineens heel rot kan voelen, schijnt dan dat er op dat moment
iets met haar kind gebeurt.
Of misschien past dat niet hier in het verhaal, een hond die helemaal gek wordt thuis, schijnt dat zijn
baas op dat moment is overleden...
Of het contact tussen tweelingen....
Ik dacht misschien is hier iemand is die hier meer over weet, en dan niet in het zweverige waar je op internet zoveel
over kan vinden. ..
Zelf denk ik dat het wel kan, maar weet ik het niet zeker omdat je niet altijd op je gevoel af kan gaan....
Stel:
annelove2 schreef:ik weet niet of je een man of een vrouw bent..
Als je een vrouw bent snap je misschien hoe intens een vriendinnenrelatie kan zijn...
Het gaat dus over een heel ander soort liefde dan die tussen man en vrouw...
Maar goed, het ging dus niet meer tussen die twee en nu meent persoon 2 toch ' liefde' te voelen...een
bepaalde sfeer ofzoiets...zou dat kunnen? dat is de vraag...
Ingewikkeld en vaag misschien...
annelove2 schreef:Ik ben een vrouw en ja, ik snap heel goed hoe diep een relatie tussen 2 vriendinnen kan gaan !
Ik kan bij een vrouw ook een bepaalde "sfeer" voelen, anders dan gebruikelijk zeg maar. Zie hoe mooi ze is, van binnen en van buiten. Maar dat heeft niets met homofilie te maken.
Je kunt je zo aangetrokken voelen tot een persoon, soms van de andere sekse, soms van dezelfde.
Dus dan is het antwoord : JA, het kan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten