LauraC schreef:Sterretje schreef:Hier gaat Anna Sofie iedere keer mee naar de gynacoloog maar ik ben bang dat we dat maar niet meer moeten doen. De vorige keer werd ze ineens heel boos op de arts. Hij moest van mij afblijven en mocht mij geen pijn doen. Vanmorgen gaf ze direct aan 'niet naar de dokter toe, niet bij mama kijken, is auw'.'
Ik wil niet dat ze een aversie tegen dokters krijgt dus dat wordt vaak oppas vragen
Da's moeilijkWeet niet hoe het in NL is, maar hier is bij bep. handelingen altijd een chaperone aanwezig, ook als de arts vrouwelijk is. Toen ik een keer voor een uitstrijkje moest, zei die chaperone dat zij Michael dan wel zou entertainen met een boekje en een liedje. Misschien is dat bij jou ook wel te regelen?
Hier zit er naast de chyna ook een assistent bij. Die kan wel met haar praten maar je zit nog in 1 ruimte.
En die persoon gaat haar niet meenemen uit de ruimte.
Ik denk ook niet dat Anna Sofie dat wil. Zodra we bij het ziekenhuis komen begint ze er al over.
En ik kan uitleggen dat het geen pijn doet, er bij lachen enz.. Maar de arts wordt gewoon te privé en dat wil ze echt niet hebben. Tja, wordt gewoon oppas vragen, maar is gewoon balen.
Ik had vanmorgen heel erge buikpijn dus ik ging even liggen. Zegt mijn man dat ik buikpijn heb tegen haar en wat zegt ze: 'niet auw buik, mijn mama niet naar dokter toe. Dokter van mama afblijve!!!' En ze werd echt al weer boos.
Dus ik wil haar niet meer meenemen. Dat is echt niet verstandig. (terwijl ze er nooit een negatieve ervaring heeft gehad. De eerste paar keer had ze enorm lol met de assistent, mocht ze iedere keer een handschoen helpen opblazen van de gyna e.d. En ik heb ook nooit een kick gegeven. Dus... Tja, er zijn meer kinderen die zo doen vertelde de gyna.