felisa schreef:Haha, MissF, leuk hé, zulke acties![]()
zo heeft mijn zoontje pas een pak bambix rond gestrooid op m'n tapijt, je wilt niet weten wat voor rommel dat geeft
bambix met suiker en erdan water bij

Moderator: Moderafo's
felisa schreef:Haha, MissF, leuk hé, zulke acties![]()
zo heeft mijn zoontje pas een pak bambix rond gestrooid op m'n tapijt, je wilt niet weten wat voor rommel dat geeft
Sterretje schreef:Hier gaat Anna Sofie iedere keer mee naar de gynacoloog maar ik ben bang dat we dat maar niet meer moeten doen. De vorige keer werd ze ineens heel boos op de arts. Hij moest van mij afblijven en mocht mij geen pijn doen. Vanmorgen gaf ze direct aan 'niet naar de dokter toe, niet bij mama kijken, is auw'.'
Ik wil niet dat ze een aversie tegen dokters krijgt dus dat wordt vaak oppas vragen
Galateia schreef:En dan ergens in mij zit er zo'n stemmetje dat zegt: 'wacht maar, dalijk krijg je er eentje....'
LauraC schreef:Galateia schreef:En dan ergens in mij zit er zo'n stemmetje dat zegt: 'wacht maar, dalijk krijg je er eentje....'
Niet voor jou persoonlijk hoor Galateia, maar soms denk ik dat echt wel bij bepaalde ouders/moeders die zo'n makkelijk kind hebben![]()
paprikameisje2 schreef:tja... maar wat is eigenlijk makkelijk... Denk dat die term ook heel rekbaar is. Ik vind haar makkelijk, terwijl een ander haar vreselijk vind.
Marijn is wel wat meer ondernemender maar julia gaat altijd netjes tot de grens en niet verder en zolang ik de grens hanteer als grens gaat het goed.
We zien wel.... Manlief en ik waren beide ook niet zo erg moeilijk maar altijd gewoon lief spelen als kind zijnde, dus het zit em dan wel in de genen hier.
Evelien schreef:Als ik kijk naar m'n oppaskindje, die krijgt eigenlijk weinig structuur/regels mee. Ik vindt dat best wel lastig want je bent de oppas maar je moet dan ook mee gaan in het opvoedingspatroon (niet helemaal natuurlijk). Ik merk dus dat ik te streng ben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten