Moderator: Moderafo's
 Dan kan ik de komende dagen verder....
  Dan kan ik de komende dagen verder.... Wil niet met een half afgemaakte kamer in mn kraambed liggen namelijk
 Wil niet met een half afgemaakte kamer in mn kraambed liggen namelijk   

Ilona vond die patatjes toch even belangrijker, denk ik
 Ilona vond die patatjes toch even belangrijker, denk ik

elke keer als ik naar boven ga moet ik even in het kamertje kijken
 elke keer als ik naar boven ga moet ik even in het kamertje kijken   
  Is je rugpijn nu goed te doen of heb je nog veel last?
 Is je rugpijn nu goed te doen of heb je nog veel last? 
  Eigen willetje denk ik, net als zijn broer
 Eigen willetje denk ik, net als zijn broer 
Evelien schreef:Mijn buik begint wel te groeien en dat merk ik vooral als ik in bed lig (ben nl. een buikslaper).
@Lammetje, dus nog lekker druk bezig. Succes.
 ) nieuws even een beetje tot mij te nemen en toen zag ik tot mijn verbazing, dat een topmodel (Doutzen Kroes) een paar weken na de zwangerschap haar oude figuur al weer terug heeft. Hoe zit dat nou toch? Als ik om mij heen kijk, dan zie ik dat de meeste vrouwen toch wel veranderd zijn na een zwanngerschap. Daar komt het nooit meer helemaal goed. Andere vrouwen zijn gewoon weer 'normaal'. Dat is toch ook wat. Hoe is jullie ervaring daarmee?
 ) nieuws even een beetje tot mij te nemen en toen zag ik tot mijn verbazing, dat een topmodel (Doutzen Kroes) een paar weken na de zwangerschap haar oude figuur al weer terug heeft. Hoe zit dat nou toch? Als ik om mij heen kijk, dan zie ik dat de meeste vrouwen toch wel veranderd zijn na een zwanngerschap. Daar komt het nooit meer helemaal goed. Andere vrouwen zijn gewoon weer 'normaal'. Dat is toch ook wat. Hoe is jullie ervaring daarmee?
 ) nieuws las.
 ) nieuws las.  Zie wel hoe het na de tijd is, ga me er niet druk om maken nu....
 Zie wel hoe het na de tijd is, ga me er niet druk om maken nu....  
  Kwam maar tot de 60kg.
 Kwam maar tot de 60kg. 

).
).

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 41 gasten