Leuk al je meubeltjes Liefie! Heerlijk om het kamertje dan klaar te hebben denk ik of niet?
Lammetje, jullie moeten dus nog flink klussen, succes ermee!
ndW fijn dat het beter gaat met minder werken
Jannoek, wat apart zeg, dat ze elkaar een beetje tegenspreken. Spannend hoor wat er nu gaat gebeuren. Hoe ver ben je ook alweer?
Evelien, leuk, nieuwe kleren
Ik was van plan om nog wat shirtjes te kopen voor de zomer, maar ik denk dat ik het maar bij buikbanden hou, en dan mijn gewone shirtjes aan. Eigenlijk vind ik het een beetje zonde om nog positieshirtjes te kopen, voor die laatste 12 tot 14 weken. Ik heb nog 1 nieuwe liggen, en heb er 1 met 3/4 mouwen en 1 met korte, daar kom ik vast wel een eind mee. Als ik ergens heel goedkope zie koop ik ze wel, maar van Miss Etam voor 35 euro vind ik echt te gortig.
Hier is het lekker druk in mijn buik. Soms gewoon een beetje irritant, omdat het nog steeds vaak onderaan is. Als ik dan met opgetrokken benen op een stoel zit, dan lijkt hij wel boos, dan krijg ik toch trappen. En als ik dan mijn benen omlaag doe is het weer goed ofzo

Eigen willetje denk ik, net als zijn broer

Hoeveel kilo zijn jullie eigenlijk aangekomen? Ik vind het soms nog steeds wel erg snel gaan, al is het wel minder dan met Jurian gelukkig, maar ik denk dat ik niet bij die 12 zal blijven die ze aanraden.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...