Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor Evelien » 28 mar 2011 16:42

LauraC schreef:
ajl schreef:Hoe is het met je zus Laura?

Volledige bedrust en minimaal bezoek :? Woe overleg tussen gyn en kinderarts over wat er gaat gebeuren, toch nog wat langer laten lopen of zoals gepland de kindjes halen.

Sterkte ermee. En dan ook nog minimaal bezoek pppff.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 mar 2011 16:58

Ze belden om 17.30 of ze alle babyspullen konden brengen over 30 min :shock: En nu staat hier alles al binnen straks lekker alles uitpakken samen met mijn man =D> :D

Ze waren net 10 min weg toen ik erachter kwam dat de bugaboo er niet bij zat alleen de bekleding ik ze gelijk gebeld (ze hadden mij gebeld vandaar dat ik hun nummer had) En ze zijn helemaal terug gekomen om de bugaboo alsnog af te geven :lol:
Nu ben ik helemaal blij ben benieuwd wat mijn man zo zegt die heeft geen idee dat alle spullen er al zijn :D

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 28 mar 2011 18:13

Wat leuk Liefie, dat jullie spullen er zijn! Geniet van het uitpakken!

Laura, sterkte hoor. Wat is het spannend!

@Evelien; ik paste ook met 12 weken m'n rokjes al niet meer. Dus zo gek is het niet. Ik draag nu veel tricotrokjes/jurkjes, dat zit lekker en toch heb je de ruimte. Die buikbanden op broeken en rokjes zitten nog net niet lekker.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 28 mar 2011 19:27

Wat leuk liefie dat alles nu eerder binnen is! Veel plezier met uitpakken en in elkaar zetten. Ik wilde het binnen 1 avond af hebben maar dat is niet echt bevorderlijk voor je harde buiken, weet ik nog van 4,5 jaar geleden :lol:

Evelien: ik zou lekker wat leuks aanschaffen hoor! Iets wat lekker zit, had bij de tweede ook al met 10 weken positiekleding aan omdat het allemaal zo strak zat en ik daar zo misselijk van werd. Dit keer met 12 weken volgens mij. Maar ook veel jurkjes die ik normaal ook droeg.

Laura: moeilijk hoor! Sterkte met wachten, lijkt me wel moeilijk om zover bij de vandaan te wonen nu..

Jannoek: lekker hoor, verlof in zicht!! Vond die intake ook niet echt boeiend, heb er alleen de eerste keer een gehad, maar heb nu geen RST meer, vorige keer ook al niet, was er niet echt tevreden over (niet zozeer de kraamverzorgende hoor maar nadat ik een klacht had ingediend heb ik daar nooit meer een reactie op gehad en dat vond ik niet echt netjes....)

Heb ik lekker 3 weken vakantie, daarna nog anderhalve maand 'werken' en dan ook verlof.
We zijn druk bezig met het geboortekaartje en kamertje, echt leuk om te doen allemaal!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 mar 2011 19:36

k ben niet zo'n rokjes mens :oops: Wel van tuniekjes met daaronder een (linnen)broek. Woensdag de stad maar eens in.

@Lammetje is het kamertje zo opgeknapt dat je het kan gaan verven/behangen en inrichten?

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 28 mar 2011 20:05

leuk liefie, dat de spullen er al zijn!

hier gaat het ook wel lekker. heb nog wel wat eigen kleren aan, maar ook al wel weer positiekleren aangehad, dat zit toch wel wat lekkerder. doordat ik in het begin zo was afgevallen, hingen m'n rokken helemaal op mn heupen, onder m'n buik, dus een paar daarvan kan ik nog wel aan. maar sommigen gaan nu toch wel strak zitten...

ik droom trouwens wel verschrikkelijk momenteel, en echt over de raarste dingen! zoals vannacht ook, dan word ik elke x wakker en heb ik weer wat geks gedroomd, wat levensecht leek..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 mar 2011 07:05

@NDW voel je je nu beter met minder werken? Zou erg fijn zijn. Hoeveel weken ben jij nu?

@Evelien Ik weet niet of je weleens in Leusden komt maar daar zit een miss etam/promiss outlet en daar hebben ze meestal ook wat positiekleding tegen een hele leuke prijs.

@Lammetje Heerlijk 3 weken vrij geniet ervan! Schiet het al een beetje op met het kamertje?

@VPK Dromen heb ik ook heel erg gedaan werd vaak akelig wakker omdat ik dacht dat het echt was. Gelukkig is het nu al even geleden! Hebben jullie binnenkort de 20 weken echo of niet?

Gisterenavond heeft mijn man de kinderwagen en het bedje al in elkaar gezet en commode was al helemaal in elkaar gezet. Jammer genoeg was mijn man pas om 20.15 thuis en moest hij nog eten anders had alles er nu gestaan :lol:
Maar wat er nu staat is zo mooi ben er echt verliefd op :oops:
Ik heb alleen sinds gisteren veel last van mijn schaambot kan dat met het indalen te maken hebben?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 mar 2011 08:01

@Liefie, klopt... daar ga ik morgen even kijken. Maar vandaag ga ik gewoon even een spijkerbroek kopen hier in de stad. Heb nu even geen auto en kan natuurlijk wel op de fiets maar heb last van m'n stuitje (zondag hebben we 20 km gefietst).

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 29 mar 2011 08:34

Liefie, leuk hoor, alle spullen binnen!

VPK, hier had ik ook een tijdje van die levensechte dromen. Brrr...

Lammetje, geniet van je vakantie. :)

Zo, bij deze ook gelijk gemeld. ;)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 29 mar 2011 08:41

@liefie met het indalen vooral last van steken in mijn vagina

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 29 mar 2011 08:44

Oja, gister waren m'n man en Ilona bij de snackbar.
Een buurvrouw zat er ook, en vroeg aan Ilona: Zo, wat krijgt je moeder bijna?! (Verwacht als antwoord: een baby)
Zegt Ilona: Patatjes!! :biggrin:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 mar 2011 08:49

:lol: :lol: geniaal. Heerlijk.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 mar 2011 09:00

:schaterlach: Ilona

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 29 mar 2011 13:04

AikonGirl schreef:Oja, gister waren m'n man en Ilona bij de snackbar.
Een buurvrouw zat er ook, en vroeg aan Ilona: Zo, wat krijgt je moeder bijna?! (Verwacht als antwoord: een baby)
Zegt Ilona: Patatjes!! :biggrin:

:lol:

liefie: die hebben we 29 april. die dag ben ik precies 21 weken.
ik kreeg bij de eerste met het indalen juist last van mijn stuitje..
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

felisa
Mineur
Mineur

Berichtdoor felisa » 29 mar 2011 14:04

Liefie, leuk he die babyspullen, dan krijg je er echt zin in :D

Evelien, ik liep met 8 weken al in m'n zwangerschapsrokken, omdat alles echt te strak zat.
Inderdaad bij Miss Etam kon ik ook altijd goed slagen voor positiekleding, omdat ze altijd wel rokjes in de collectie hebben, en ik draag eigenlijk altijd rokjes.

Vpk, dromen is ook hier heel herkenbaar tijdens de zwangerschap, gewoon eng soms, zo levensecht de dromen dan zijn :(

Terug naar “Archief”