Wat leuk liefie dat alles nu eerder binnen is! Veel plezier met uitpakken en in elkaar zetten. Ik wilde het binnen 1 avond af hebben maar dat is niet echt bevorderlijk voor je harde buiken, weet ik nog van 4,5 jaar geleden
Evelien: ik zou lekker wat leuks aanschaffen hoor! Iets wat lekker zit, had bij de tweede ook al met 10 weken positiekleding aan omdat het allemaal zo strak zat en ik daar zo misselijk van werd. Dit keer met 12 weken volgens mij. Maar ook veel jurkjes die ik normaal ook droeg.
Laura: moeilijk hoor! Sterkte met wachten, lijkt me wel moeilijk om zover bij de vandaan te wonen nu..
Jannoek: lekker hoor, verlof in zicht!! Vond die intake ook niet echt boeiend, heb er alleen de eerste keer een gehad, maar heb nu geen RST meer, vorige keer ook al niet, was er niet echt tevreden over (niet zozeer de kraamverzorgende hoor maar nadat ik een klacht had ingediend heb ik daar nooit meer een reactie op gehad en dat vond ik niet echt netjes....)
Heb ik lekker 3 weken vakantie, daarna nog anderhalve maand 'werken' en dan ook verlof.
We zijn druk bezig met het geboortekaartje en kamertje, echt leuk om te doen allemaal!