Moderator: Moderafo's
AikonGirl schreef:TheKeimpe schreef:\Dat hebben we dus ook gewoon verteld: door het gaatje waar ook de plas uitkomt.
.
Ik dacht dat je niet zou liegen?![]()
Het is niet te hopen namelijk, dat de baby uit dat gaatje komt.
TheKeimpe schreef:AikonGirl schreef:TheKeimpe schreef:\Dat hebben we dus ook gewoon verteld: door het gaatje waar ook de plas uitkomt.
.
Och, de einduitgang is gelijk, hoor!
Zelf dacht ik vroeger dat een vrouw drie uitgangen had... Een voor de plas, een voor de poep en een voor de gemeenschap/de kinderuitgang...
TheKeimpe schreef:AikonGirl schreef:TheKeimpe schreef:\Dat hebben we dus ook gewoon verteld: door het gaatje waar ook de plas uitkomt.
.
Och, de einduitgang is gelijk, hoor!
Zelf dacht ik vroeger dat een vrouw drie uitgangen had... Een voor de plas, een voor de poep en een voor de gemeenschap/de kinderuitgang...
TheKeimpe schreef:Zelf dacht ik vroeger dat een vrouw drie uitgangen had... Een voor de plas, een voor de poep en een voor de gemeenschap/de kinderuitgang...
TheKeimpe schreef:Zelf dacht ik vroeger dat een vrouw drie uitgangen had... Een voor de plas, een voor de poep en een voor de gemeenschap/de kinderuitgang...
MissF schreef:Haha, je hebt gelijk hoor The Keimpe! (en uit ervaring weet ik echt wel dat het helaas 1 uitgang is, een katheter krijgen een paar uur nadat je een kind eruit hebt gewerkt is geen pretje, toen wenste ik dat het 2 verschillende uitgangen waren)
MissF schreef:Oh, nou die van voor het kind eruit moest vond ik 20 x minder erg dan erna. Dat is mijn enige voorwaarde voor de komende bevalling: geen catheter nadat hij/zij geboren is. Als ik te slap ben om zelf naar het toilet te lopen (dat was toen dus zo), dan maar op een pot, maar niet weer dat gedoe. (maar dit hoort volgens mij niet hier, maar in het zwangeren topic is het ook niet zo opbeurend denk ik)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten