Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Over bso gesproken: hier zat er bij de papieren ook een brief over de bso. Te weinig plaatsen, wachtlijst, etc. Ik zei nog tegen mijn man: hoe doen ouders dat dan?! Dan zit je toch ook even met je handen in je haar. Je zou bijna zeggen, dat het toch redelijk voorspelbaar is, hoeveel plekken er nodig zijn. Er zal toch een zekere 'doorstroom' zijn van kdv naar bso. Het lijkt me echt een probleem, zeg!
Galateia schreef:Maar die moet je dan ook maar vinden!
Wat een heerlijke middag was het hier. Hij heeft zo lekker buiten gespeeld. En de kindjes uit de straat kwamen ook even langs om met hem te spelen. Daarna gingen ze naar oma, en zoonlief heeft ze helemaal blij uitgezwaaid. Dit zijn echt heerlijke dagen. Toen ik hem vanmorgen bij de psz ophaalde was hij helemaal blauw van de stoepkrijt. Om 19 uur gaat hij naar bed, maar hij zit nu te zuchten 'ik wil naar bed toe, ik ben moe'. Die slaapt dus weer binnen no-time
Galateia schreef:Ah, dat is dan toch nog jammer, maar ja: wel een week eerder. Is weer mooi meegenomen! En is hij dan een tijdje vrij, of moet hij dan weer terug naar jullie oude woonplaats? Hoe gaan jullie dat eigenlijk doen: komt hij dan alleen in het weekend naar huis?
Galateia schreef:Heel erg heftig. Je leidt eigenlijk - voor het grootste gedeelte van de tijd - het leven van een alleenstaande moeder. Je man is er gelukkig wel, maar meer niet dan wel. Dat vind ik heel erg knap. Ik zou zo nooit kunnen leven, ik zou het niet aankunnen. Je bent volgens mij echt een ontzettend sterke vrouw. Ik neem mijn spreekwoordelijke petje voor je af!
Galateia schreef:Heel erg heftig. Je leidt eigenlijk - voor het grootste gedeelte van de tijd - het leven van een alleenstaande moeder. Je man is er gelukkig wel, maar meer niet dan wel. Dat vind ik heel erg knap. Ik zou zo nooit kunnen leven, ik zou het niet aankunnen. Je bent volgens mij echt een ontzettend sterke vrouw. Ik neem mijn spreekwoordelijke petje voor je af!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten