Ik hoop dat ik morgen door het mooie weer voldoende moed kan verzamelen om eindelijk eens de ramen te zemen. Vind dat altijd zo'n rotklus

Moderator: Moderafo's
Haai schreef:Hier gaat de frituurpan bijna wekelijks aan. Hij staat in de schuur, en omdat ik geen zin heb in heen en weer lopen regelt mijn man dat meestalHij houdt ook in de gaten wanneer ie schoongemaakt moet worden en doet dat dan ook meestal. Gewoon lekker veel dreft gebruiken vind ik toch altijd nog het beste werken.
Ik hoop dat ik morgen door het mooie weer voldoende moed kan verzamelen om eindelijk eens de ramen te zemen. Vind dat altijd zo'n rotklus(glas-in-lood is leuk, maar het betekent wel dat ik al die ruitjes apart droog moet zemen
)
jeepeecee schreef:welkom firelight.
tja, heb vandaag enorm hard op het balkon gewerkt. gisteren helemaal leeg gehaald. alle plantenbakken en snuisterijen weg gegooid, ik was het helemaal zat! ik had van die houten vlonderplanken, die hebben we er gisteren ook uitgesloopt. en wat er allemaal onder vandaan kwamdus ook die zooi opgeruimd.
vandaag het balkon gezogenen verder geschrobd. het is nu wel soort van schoon, alleen zijn alle tegeltjes die er onder lagen stuk en, allemaal scherven er af. dus het ziet er niet uit! dus nu dilemma: of opnieuw tegelen, alleen zijn ze met groot onderhoud bezig, en misschien moet ons balkon wel onderhanden genomen worden, ivm lekkage. (is niet zeker of ons balkon daar last van heeft) dus ja, als wij mooie tegels er op doen, en vervolgens moeten ze er weer af
dus zit maar voorlopig aan een ordinair grasmatje te denken. iemand ervaring daar mee?
pannenkoek schreef:Joehoeoeoe![]()
Het behangen is klaar, en de 2 kamers zijn schoon. Nu nog verder inrichten, kasten erin, bed vd jongste er weer in, en gordijnen nog ophangen.
Ik heb vanavond een avondje rust verdient. Heb een goed gevoel bij vandaag.
Heerlijk!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten