Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 18 feb 2004 22:20

columbus schreef:WOW :!:
Das nog eens een binnekomer zeg :D
Zullen we samen die video eens bekijken? in het kader van eehh samenwerking?

Dat lijkt me een heel leuk idee, dokter! :mrgreen:
Wie weet wat er uit voortvloeit... Misschien kom ik dan ook eindelijk van mijn nekpijn af. *hint* :roll: :wink:

OKE mensen, post je vragen maar, we zijn er weer helemaal klaar voor, je vraag kan niet moeilijk genoeg zijn!! :wink:

Je neemt me de woorden uit de mond! Wat zitten we toch op één lijn... :wink:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bclinton
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bclinton » 19 feb 2004 00:10

hallo Ass.Bloempie

ik heb een vraag, als ik met mn vriendin de polder in loopt, en we zien een hooiberg, dan MOETEN we er gewoon even in springen. Dan knuffelen we altijd, beetje zoenen enzo.
Maar ik krijg altijd zo'n verschrikkelijke jeuk van dat hooi, das niet erg maar als ik haar dan wil kussen moet ik zo niezen!
dan is de romantiek weg, en nu komt mijn vraag:

Hoe komt die spanning weer terug als die onderbroken word?

help me want ik word er gek van, het is een domper op een romantisch moment!

vriendelijke groet BClinton,

succes met uw nieuwe jobb

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 19 feb 2004 10:40

bclinton schreef:hallo Ass.Bloempie

ik heb een vraag, als ik met mn vriendin de polder in loopt, en we zien een hooiberg, dan MOETEN we er gewoon even in springen. Dan knuffelen we altijd, beetje zoenen enzo.
Maar ik krijg altijd zo'n verschrikkelijke jeuk van dat hooi, das niet erg maar als ik haar dan wil kussen moet ik zo niezen!

Hallo BClinton,

Dank je wel voor het succes wensen en dat je me direct al zo'n persoonlijke, indringende vraag durft te stellen :!:

Je schrijft dat je moet niezen van dat hooi. Erg vervelend zeg!
Maar gelukkig had ik toen ik het las, direct al een paar tips.
Wat je voortaan zou kunnen doen, is een kleed meenemen als je een wandeling gaat maken. Als je een hooiberg tegenkomt, leg je dat kleed over het hooi. Dan prikt het niet en het jeukt ook niet meer. Maar het is dan natuurlijk wel zo, dat de prikkelingen verwijnen die een hooiberg veroorzaakt. En als je die prikkelingen wilt houden, kun je beter je kleed thuis laten.
Wat je dan tegen de jeuk kunt doen, is een neusknijper meenemen. Die doe je gauw op zodra je vriendin haar ogen dicht doet om jou te zoenen.
Maar misschien heb je een erg grote neus en dan is dit idee minder prettig, omdat de kans aanwezig is, dat je je vriendin met die neusknijper in haar oog prikt!
Maar aan de andere kant zat ik te denken: Wat prikkelingen en het zachte gekriebel van het hooi, kun je juist ook als iets romantisch zien! Stoor je gewoon niet aan het genies! Op het moment dat je moet niezen, stop je met zoenen en ga je elkaar lekker knuffelen. Dan kun jij ondertussen lekker niezen en verdwijnt de spannning ook niet!
Veel succes!

Een liefdevolle groet,
Assistente Bloempie
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Vin

Berichtdoor Vin » 19 feb 2004 10:54

Van harte welkom assistente Bloempie! :mrgreen: Vergis ik me nu of heeft Dr Columbus het baantje aan de knapste sollicitante gegeven? Daar lijkt het sterk op. 8)

Nu de bezetting zo sterk is neemt Dr Vin even lekker een korte vakantie, ik haal de fooienpot wel leeg :mrgreen:

Groetjes,

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 19 feb 2004 11:30

Lieve Bloempie, van harte welkom in ons midden :lol:
Je hebt je nu al onmisbaar gemaakt :lol:
Ik wens je veel succes (al betwijfel ik of je die nodig hebt) en verheug me enorm op de verdere samenwerking :lol:

Groetjes Dr. Rosekapje

PS. Dr. Vin, ik wens u een fijne vakantie toe (hou hem kort...)... maarruh laat die fooienpot maar staan :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 feb 2004 12:16

Eeh, nog even over die fooienpot, die staat er gewoon maar er zit niets meer in, moest gisteren met DrRosekapje naar een seminar 'Liefdes geluidjes, neem ze op!' en we moesten toch eten tussen de middag en tja, het Hilton restaurant is gewoon niet goedkoop!

Maar Dr.Vin, fijne vakantie en besteed die tijd niet aan vliegen vangen hé!
Rust lekker uit, je hebt het verdient.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 feb 2004 12:39

Nieuw in de refoweb Dr.Love $HOP

Cd 'Liefdesgeluiden, maak me gek!' :oops:

deze cd kan een uitgeblust liefdesleven weer helpen op gang te krijgen.
geluiden als het kwaken van kikkers, spuwende lama's, zoenende apen, gekreun van gras etende koeien zorgen vaak voor een verhoogde lust! 8)

na een kwartiertje naar deze sappige geluiden geluisterd te hebben komen de prikkels die je mist.
en nog een tip!! Na een half uur luisteren krijg je een enorme 'boost'!
zorg in dat geval dat je geliefde er bij is, anders loop je grote kans met je kop tegen de muur te lopen. de stoomt komt uit je neusgaten! :lol:

(nu weet je ook direct waarom Dr.Vin een vakantie heeft opgenomen :mrgreen: )
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

bclinton
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bclinton » 19 feb 2004 12:49

bloempie19 schreef:
bclinton schreef:hallo Ass.Bloempie

Hallo BClinton,

Dank je wel voor het succes wensen en dat je me direct al zo'n persoonlijke, indringende vraag durft te stellen :!:

Je schrijft dat je moet niezen van dat hooi. Erg vervelend zeg!
Maar gelukkig had ik toen ik het las, direct al een paar tips.
Wat je voortaan zou kunnen doen, is een kleed meenemen als je een wandeling gaat maken. Als je een hooiberg tegenkomt, leg je dat kleed over het hooi. Dan prikt het niet en het jeukt ook niet meer. Maar het is dan natuurlijk wel zo, dat de prikkelingen verwijnen die een hooiberg veroorzaakt. En als je die prikkelingen wilt houden, kun je beter je kleed thuis laten.
Wat je dan tegen de jeuk kunt doen, is een neusknijper meenemen. Die doe je gauw op zodra je vriendin haar ogen dicht doet om jou te zoenen.
Maar misschien heb je een erg grote neus en dan is dit idee minder prettig, omdat de kans aanwezig is, dat je je vriendin met die neusknijper in haar oog prikt!
Maar aan de andere kant zat ik te denken: Wat prikkelingen en het zachte gekriebel van het hooi, kun je juist ook als iets romantisch zien! Stoor je gewoon niet aan het genies! Op het moment dat je moet niezen, stop je met zoenen en ga je elkaar lekker knuffelen. Dan kun jij ondertussen lekker niezen en verdwijnt de spannning ook niet!
Veel succes!

Een liefdevolle groet,
Assistente Bloempie

bedankt voor je antwoord Bloempie

het is nog niet echt hooiberg seizoen nu, maar ik ga zeker je adviezen opvolgen.
misschien leuk voor mensen die dit lezen, kroelen in hoog gras voor het gemaaid is, dat is ook aan te bevelen!!! :D
(dus voor het gras gemaaid is en in de hooiberg is beland)

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 19 feb 2004 12:55

columbus schreef:Nieuw in de refoweb Dr.Love $HOP

geluiden als het kwaken van kikkers, spuwende lama's, zoenende apen, gekreun van gras etende koeien zorgen vaak voor een verhoogde lust! 8)

na een kwartiertje naar deze sappige geluiden geluisterd te hebben komen de prikkels die je mist.
zorg in dat geval dat je geliefde er bij is, anders loop je grote kans met je kop tegen de muur te lopen. de stoomt komt uit je neusgaten! :lol:

hallo dokters

die cd, he! waarom staan er geen brommer geluiden op???
heb je wel eens op een brommer gezeten met een mooie meid achterop en dan vol gas met een knetterpijp een tunneltje in? nee? nou, dan heb je een stukje romantiek gemist in je jeugd!

als ik er nu aan terugdenk komen al die gevoelens weer naar boven, aahh, wat een mooie tijd was dat 8)

maar die tijd kom wel weer!!, ik hoop dat er in Twente ook tunnels zijn :oops:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 19 feb 2004 14:46

Dr. Vin en dr. Rosekapje,
Ik hoop ook dat we een fijne samenwerking met elkaar zullen hebben! :)

Nou dr Vin, je maakt me wel verlegen hoor... :oops:
Ik wens je een fijne vakantie! :P

Groetjes ass. Bloempie
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 19 feb 2004 14:49

Beste BClinton,

Ik ben zeer verheugd in het feit dat je mijn adviezen zult opvolgen! :D
Ik weet zeker dat ze zullen helpen.
Je kunt altijd met problemen bij me terecht!

Een vriendelijke groet,

Assistente Bloempie
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 19 feb 2004 15:00

cash schreef:
columbus schreef:Nieuw in de refoweb Dr.Love $HOP

hallo dokters

die cd, he! waarom staan er geen brommer geluiden op???
heb je wel eens op een brommer gezeten met een mooie meid achterop en dan vol gas met een knetterpijp een tunneltje in? nee? nou, dan heb je een stukje romantiek gemist in je jeugd!

als ik er nu aan terugdenk komen al die gevoelens weer naar boven, aahh, wat een mooie tijd was dat 8)

maar die tijd kom wel weer!!, ik hoop dat er in Twente ook tunnels zijn :oops:

Hee lieve Cash

Tja, waarom er geen brommergeluiden opstaan, tja, niet iedereen vind dat even romantisch :mrgreen: en ik heb inderdaad nog nooit op een brommer gezeten met een mooie meid achterop :mrgreen:

Maar ik merk dat jij ook zonder die cd instaat bent die gevoelens weer naar boven te krijgen, dat zit dus wel snor :lol:

Verder kan ik je verzekeren dat er in Twente ook tunnels zijn, Ik kan je er tzt wel een aantal wijzen :oops:

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 feb 2004 17:51

Vanmiddag bereikte mij de vraag van iemand, een meneer, die wil graag een antwoord van Dr.Vin en die vraag luid alsvolgt:

Waarom kan het nooit eens zo zijn dat ik een week geen gezeur hebt met mijn vriendin? Altijd komt er wel een moment dat ze mij niet begrijpt.
Ik begrijp dan wel wat ze bedoelt maar ik kan het niet uitgelegt krijgen.
Graag antwoord van Dr.Vin

Voor de duidelijkheid, dit is dus geen vraag van mij, Dr.Columbus.
Ik kan er wel op antwoorden maar ik laat het graag aan mijn collega over.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 feb 2004 18:58

De volgende vraag is er ook weer eentje in de categorie ‘wat moet ik er mee?’
Jan H. mailde de onderstaande vraag n.a.v. een avondje stappen met zijn a.s. schoonfamilie.

Ik heb al een paar dagen mot met mijn verloofde. Dat komt omdat ik met haar vader op stap bent geweest. Jan, we moeten eens wat aan de familie banden doen, zei schoonpapa. En hij wist een leuk terrasje dus wij daarheen. Ook verloofde en schoonmoeder mee natuurlijk maar het was toch gezellig.
En mn schoonvader en ik natuurlijk naar vrouwen kijken en fluiten als die langskomen. Dat is echt iets voor mannen onder elkaar, het schept een band en daar was dit uitje ook voor bedoeld.
Binnen de kortste keren bonje in de tent, de dames zeer beledigt omdat er vrouwen waren die terugfloten enzo. En ze wilden niet meer met ons meerijden terug. Ze bestelden een taxi maar die moesten wij betalen!!!!
Kijk, en dáár kan ik dus niet tegen!!! Wel met een taxi naar huis willen maar niet zelf betalen!!
Nu is mijn vraag, of eigenlijk wil ik een bevestiging.

Is het normaal in deze situatie dat IK die taxi moet betalen?

Ik kom er niet uit met mn verloofde, en ik wil mn centen terug! Daarom graag jullie mening erover.
Bedankt alvast.
Jan.H

Beste Jan,
Ik vind dat je groot gelijk hebt, die centen zou ik ook terug willen! 8)
Maar ik vind dat mijn collega dokters Rosekapje en Bloempie er ook een antwoord op moeten geven, die hebben toch een andere, vrouwelijke kijk op dit probleem.
We komen eruit ,Jan! Reken maar!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 feb 2004 19:04

Vin schreef:Van harte welkom assistente Bloempie! :mrgreen: Vergis ik me nu of heeft Dr Columbus het baantje aan de knapste sollicitante gegeven? Daar lijkt het sterk op. 8)

Groetjes,

Geachte collega,

Weet je dat de sollicitatie procedure al weken duurde? En dat ik niet over 1 nacht ijs bent gegaan? (had dat best gedurfd 8) )
en de knapste sollicitante is toevallig ook de meest geschikte, dat wezen de gesprekken wel uit :D

Terug naar “Archief”