Moderator: Moderafo's
meribel schreef::frown:
MIEREN!
verschrikkelijk, ze waren weg, maar het is mooi weer geweest en nu zijn ze weer terug in mijn keuken!
Wie heeft een gouden tip????
Lokdoosjes, tsja, ik kan gewoon de stroom waar ze binnenkomen niet vinden ( ze komen gewoon van alle kanten heb ik het gevoel ... )
Weet iemand wat anders???
schelpje3 schreef:meribel schreef::frown:
MIEREN!
verschrikkelijk, ze waren weg, maar het is mooi weer geweest en nu zijn ze weer terug in mijn keuken!
Wie heeft een gouden tip????
Lokdoosjes, tsja, ik kan gewoon de stroom waar ze binnenkomen niet vinden ( ze komen gewoon van alle kanten heb ik het gevoel ... )
Weet iemand wat anders???
Ik legde altijd koperen stuivers neer, maar die euromuntjes zijn volgens mij niet van koper
meribel schreef:ja het vervelende is ze zitten vooral IN mijn afwasmachine, die ik overigens verder schoon houd en ook alles afspoel voordat ik wat er in zet...
ook vind ik die mierenlokdoosjes vervelend dat ze zo giftig zijn ook voor kindertjes die rondkruipen...
Bumba schreef:Strijken vind ik op zich niet zo erg, maar mijn mannetje trekt elke dag een schoon overhemd aan, dus ik heb sowieso best wat strijkwerk. Alles wat ik aan strijk besparen kan, grijp ik dus met beide handen aan. Ik vind het er wel veel netter uitzien als alles gestreken is, maar ja.....net wat ppm zegt, dan moet een week voortaan meer dagen bevatten.
Bumba schreef:Strijken vind ik op zich niet zo erg, maar mijn mannetje trekt elke dag een schoon overhemd aan, dus ik heb sowieso best wat strijkwerk. Alles wat ik aan strijk besparen kan, grijp ik dus met beide handen aan. Ik vind het er wel veel netter uitzien als alles gestreken is, maar ja.....net wat ppm zegt, dan moet een week voortaan meer dagen bevatten.
pannenkoek schreef:Bumba schreef:Strijken vind ik op zich niet zo erg, maar mijn mannetje trekt elke dag een schoon overhemd aan, dus ik heb sowieso best wat strijkwerk. Alles wat ik aan strijk besparen kan, grijp ik dus met beide handen aan. Ik vind het er wel veel netter uitzien als alles gestreken is, maar ja.....net wat ppm zegt, dan moet een week voortaan meer dagen bevatten.
Zou je dan wel klaarkomen met je werk?![]()
Je plant dan ook meer, dus ik denk dat het niets uitmaakt.
jeepeecee schreef:hebben jullie dat ook wel eens, zo'n dag dat er werkelijk niets uit je vingers komt?
bah, dat heb ik nu, en ik schiet maar niet op en eigenlijk wil ik dat ook niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten