Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:@liefie: ik vind niets lekkerders dan gestreken dekbedden en kussenslopen (al is het alleen maar voor het gezicht).
Acire schreef:LauraC schreef:@liefie: ik vind niets lekkerders dan gestreken dekbedden en kussenslopen (al is het alleen maar voor het gezicht).
Even serieus... als je zo met een dekbed omgaat, hoe ga je dan om met de rest van je huishouden? Dat kost dan toch gruwelijk veel tijd??
Bumba schreef:ik geloof dat ik dit forum maar over moet slaan voortaan. Ik krijg spontaan een schuldgevoel.
pannenkoek schreef:LauraC schreef:@ppm: ik kan dat aanrecht wel gebruiken hoor! Moest alleen 3 avonden lang na het afwassen het hele aanrecht leeghalen, inwrijven met olie, uurtje in laten trekken en alles er weer op
@liefie: ik vind niets lekkerders dan gestreken dekbedden en kussenslopen (al is het alleen maar voor het gezicht). Ik zei eens tegen mijn man dat ik het heerlijk vindt om met net geschoren benen in een fris gestreken bed te stappen. Hij verklaarde me voor gekMAAR nou las ik een week ofzo terug in een tijdschrift dat een van de favoriete dingen van de geinterviewde precies hetzelfde was
![]()
Uitgeknipt en naar Afghanistan gestuurd natuurlijk!
schelpje3 schreef:pannenkoek schreef:LauraC schreef:@ppm: ik kan dat aanrecht wel gebruiken hoor! Moest alleen 3 avonden lang na het afwassen het hele aanrecht leeghalen, inwrijven met olie, uurtje in laten trekken en alles er weer op
@liefie: ik vind niets lekkerders dan gestreken dekbedden en kussenslopen (al is het alleen maar voor het gezicht). Ik zei eens tegen mijn man dat ik het heerlijk vindt om met net geschoren benen in een fris gestreken bed te stappen. Hij verklaarde me voor gekMAAR nou las ik een week ofzo terug in een tijdschrift dat een van de favoriete dingen van de geinterviewde precies hetzelfde was
![]()
Uitgeknipt en naar Afghanistan gestuurd natuurlijk!
Ha ha ha, prachtig.
Hier ook de bedden eens per 14 dgn. Zit niet vast aan een vaste dag.
Vind het een hele klus.
Ik vind het wel meevallen. Overtrek binnenstebuiten, je handen in de punten steken, de punten van het bovenste gedeelte van je dekbed beetpakken, omhooghouden en hopla, het hele zaakje stort naar beneden. In 1 x keer, even schudden, desnoods 2 knijpers op de punten bovenaan zetten. Zo gebeurd. En ik heb ook een breed 4 seizoenen dekbed, dus nu dubbel zwaar.
Overtrek strijk ik niet, dat is geen doen en ook niet nodig, de slopen wel. Ik verschoon wekelijks. Meestal op vrijdag, anders zaterdag. En ik maak het pas savonds op.
LauraC schreef:Acire schreef:LauraC schreef:@liefie: ik vind niets lekkerders dan gestreken dekbedden en kussenslopen (al is het alleen maar voor het gezicht).
Even serieus... als je zo met een dekbed omgaat, hoe ga je dan om met de rest van je huishouden? Dat kost dan toch gruwelijk veel tijd??
Yup....maar ik doe het graag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten