Memmem schreef:Gestuntel in de huwelijksnacht is toch niet erg? Als je je er op voor bereid dat het ook tegen kan vallen kan het misschien zelfs romantisch zijn.
Eindelijk iemand die dat ook nog vind!

Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Ik ken een vrouw, die om bepaalde redenen pas op haar 68ste getrouwd is, 2 jaar geleden, dus.
Ook zij heeft vanwege ons geloof gewacht tot de huwelijksnacht, en dacht dus echt dat de gemeenschap iets prachtigs zou zijn.
Dat was het dus niet, ook natuurlijk omdat haar man toen 74 was, en niet meer zo potent. Ik vind dat als je zo lang wacht, of bv tot je 45ste, als je dan pas trouwt, dat je beter helemaal geen gemeenschap meer kunt hebben, want zoals bij haar, is het behoorlijk op een teleurstelling uitgelopen, nou is dit natuurlijk een uitzonderlijk geval. Maar ik ken wel mensen die pas op hun 35ste trouwen. Zou je dan ook tot je 35ste maagd moeten blijven? Dan zijn de jaren dat je op z'n mooist was toch al voorbij?
En je libido is gezakt...............
Memmem schreef:Gestuntel in de huwelijksnacht is toch niet erg? Als je je er op voor bereid dat het ook tegen kan vallen kan het misschien zelfs romantisch zijn.
Mariamagdalena schreef:trijntjejohanna schreef:Mariamagdalena schreef:
Waarom? Het gaat er toch om dat er geen bevruchting plaatsvindt voor het huwelijk???????????
maar kun je dit nog even uitleggen dan?? ik snap het nl niet
Omdat het een zonde is om zwanger te raken voor je getrouwd bent.
trijntjejohanna schreef:Mariamagdalena schreef:trijntjejohanna schreef:Mariamagdalena schreef:
Waarom? Het gaat er toch om dat er geen bevruchting plaatsvindt voor het huwelijk???????????
dus je mag alles doen bij elkaar als je maar niet zwanger wordt??
Mariamagdalena schreef:trijntjejohanna schreef:Mariamagdalena schreef:trijntjejohanna schreef:Mariamagdalena schreef:
dus je mag alles doen bij elkaar als je maar niet zwanger wordt??
Ik vind persoonlijk dat je voor dat je getrouwd bent ook geen orale of anale sex mag doen.
Ik ben niet getrouwd, en weet ook heel zeker dat ik neit zwanger ben als ik trouwMariamagdalena schreef:@mic schreef:het is geen zonde zwanger raken voordat je trouwt, het is een zonde één vlees te zijn voordat je getrouwd bent,
Zelf ben ik ook een zondaar, ik was zwanger toen ik trouwde
@mic schreef:Ik ben niet getrouwd, en weet ook heel zeker dat ik neit zwanger ben als ik trouwMariamagdalena schreef:@mic schreef:het is geen zonde zwanger raken voordat je trouwt, het is een zonde één vlees te zijn voordat je getrouwd bent,
Zelf ben ik ook een zondaar, ik was zwanger toen ik trouwde
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten