Moderator: Moderafo's
Anne 80 schreef:Super Tuinfluiter! Wat fijn zeg!
Galateia, ik hoop voor je dat je wat meer rust mag krijgen tijdens het wachten. Je gaat er wel erg gespannen mee om![]()
Als jullie echt een jaar moeten wachten is dit toch niet vol te houden? Geniet lekker van je kleine mannetje nu je hem nog alleen hebt
Jedi schreef:En welke vragen volgden er toen? Het is niks voor Michael om passief ''toe te horen''![]()
Wel mooi trouwens dat je er zo met hem over praat.
LauraC schreef:Jedi schreef:En welke vragen volgden er toen? Het is niks voor Michael om passief ''toe te horen''![]()
Hahaha, nee hij kwam met een totaal ongerelateerde vraag namelijk of hij een cadeautje zou krijgen als hij nu op de grond zou poepen net als baby SamuelAch ja, hij is ook nog jong en ik had niet verwacht dat het echt tot hem door zou dringen...
Anne 80 schreef:LauraC schreef:Jedi schreef:En welke vragen volgden er toen? Het is niks voor Michael om passief ''toe te horen''![]()
Hahaha, nee hij kwam met een totaal ongerelateerde vraag namelijk of hij een cadeautje zou krijgen als hij nu op de grond zou poepen net als baby SamuelAch ja, hij is ook nog jong en ik had niet verwacht dat het echt tot hem door zou dringen...
Wel heel goed om hem er van jongs af aan vertrouwd mee te maken. Dat is in NL. bijna het eerste wat je op de VIA-cursus leert.
Ik zag laatst dat je op internet een boekje kunt laten drukken met de naam van je eigen kind er in, dat gaat over een papa en mama die graag een kindje wilden, en een adoptiekindje kregen etc. Erg mooi vind ik, en erg begrijpelijk voor kleine kinderen. Er komt echt in naar voren hoe welkom het kindje is.
Tuinfluiter schreef:Wat leuk dat jullie allemaal zo meeleven![]()
Schipje: Een STAP cursus is een curus van een avondje of 8 en tijdens die avonden worden er allerlei onderwerpen behandeld wat met pleegzorg te maken heeft.
Zoals: Jij en de biologische ouders van het pleegkind, omgaan met kinderen met een 'rugzak'.
Je moet ook een heel levensboek schrijven over jezelf, man en vrouw afzonderlijk van elkaar, ook krijg je een aantal huisbezoeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten