Ik zit ook al heel de middag aan Evelien te denken! Vind het zo spannend... Evelien moest je niet met een volle blaas komen dat had ik wel en kon het met moeite ophouden
Blije doos heb ik in huis maar wacht netjes op mijn man die vind dat ook altijd leuk om open te maken
@MissF bekkenpijn hoeft er niet eens aan te liggen of je veel doet ja of nee maar je moet er niet te lang mee doorlopen want dan kun je hele vervelende klachten krijgen/houden ook na de bevalling zou er wel even mee uitkijken hoor.
En avonddiensten zijn niet verplicht in je zwangerschap ik merk ook wel dat het zwaarder is omdat je overdag al van alles gedaan hebt en dan 's avonds nog aan de slag moet (en dan heb ik niet eens een peuter rondlopen)
@Jannoek een harde buik is opzich niet erg maar je moet er niet teveel hebben per dag, Heb je het heel vaak per dag/uur? Haha heerlijk gewassen en gestreken ik ''moet'' nog even wachten
Ik sprak net mijn ma even en vertelde dat mijn baarmoeder echt zo hoog zit ze zei ben je niet stiekem eerder uitgerekend want dat is echt heel hoog hoor.