Bumba schreef:TK: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Moderator: Moderafo's
Bumba schreef:TK: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

TheKeimpe schreef:Saskia schreef:TK, van harte gefeliciteerd! En denk erom dat je je vrouw goed verwent!
Nu hebben we daar een kraamverzorgster voorDus mag ik even een poosje refowebben ter ontspanning.
Nu, zo was het ziekenhuis niet meer dan een stukje glijbaan...
 ). Natuurlijk is het wel druk (geweest) soms, maar ook erg gezellig en een grote rijkdom! Geniet ervan, TK!
). Natuurlijk is het wel druk (geweest) soms, maar ook erg gezellig en een grote rijkdom! Geniet ervan, TK! .
.

gelukkig hadden we tijd zat om alles weer in te pakken toen ik wel naar het zkh moest. Ik had al weken een nieuw shirt maatje XL klaarliggen, zwart. Ik wilde niet raar op de foto en ik vind het altijd heel vies om foto's te zien met al dat bloed om het shirt van een vrouw, dus ik nam lekker zwart (waar je al mee bezig kunt zijn he als je alles graag in de hand wilt houden
 gelukkig hadden we tijd zat om alles weer in te pakken toen ik wel naar het zkh moest. Ik had al weken een nieuw shirt maatje XL klaarliggen, zwart. Ik wilde niet raar op de foto en ik vind het altijd heel vies om foto's te zien met al dat bloed om het shirt van een vrouw, dus ik nam lekker zwart (waar je al mee bezig kunt zijn he als je alles graag in de hand wilt houden  ) Sowieso had ik mijn nagels ook laten groeien, ik bijt normaal gesproken op de randjes, maar toen niet meer, en had ze elke dag keurig gelakt. Dat ziet er toch echt stom uit op de foto's, die rare mooie lange gelakte nagels
 ) Sowieso had ik mijn nagels ook laten groeien, ik bijt normaal gesproken op de randjes, maar toen niet meer, en had ze elke dag keurig gelakt. Dat ziet er toch echt stom uit op de foto's, die rare mooie lange gelakte nagels 

Dat hoop ik dan maar
 Dat hoop ik dan maar  Wel raar, bij Jurian had ik nergens last van, qua bekken, en nu opeens dit. Ach, ik zal het er maar mee doen
 Wel raar, bij Jurian had ik nergens last van, qua bekken, en nu opeens dit. Ach, ik zal het er maar mee doen 
 ! God's zegen toegewenst in de opvoeding van jullie wondertje!
! God's zegen toegewenst in de opvoeding van jullie wondertje!Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten