Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor LauraC » 07 mar 2011 14:30

Bumba schreef:TK: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 07 mar 2011 14:50

TheKeimpe schreef:
Saskia schreef:TK, van harte gefeliciteerd! En denk erom dat je je vrouw goed verwent! :)

Nu hebben we daar een kraamverzorgster voor :) Dus mag ik even een poosje refowebben ter ontspanning.

Die ontspanning had je zeker ook nodig direct na de bevalling.
2.15 geboren, en om 2.31 heb je hier gepost.

Gefeliciteerd, en geniet ervan!!
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 07 mar 2011 14:51

Gefeliciteerd!! Klinkt wel heftig zo snel! Geniet ervan!
enne..... denkt je vrouw er ook zo over?
Nu, zo was het ziekenhuis niet meer dan een stukje glijbaan...

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 07 mar 2011 14:53

Onze 4 oudsten zijn ook jongens, en binnen 4 jaar geboren (OK, er zit een tweeling bij, dus 3 zwangerschappen :wink:). Natuurlijk is het wel druk (geweest) soms, maar ook erg gezellig en een grote rijkdom! Geniet ervan, TK!

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 07 mar 2011 14:55

@pannenkoek: 2.15 u vannacht is de zoon van TK geboren; hij postte vanmiddag om 2.31 voor het eerst, dus zo'n 12 uur na de geboorte :wink:.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 mar 2011 15:32

Gefeliciteerd met de geboorte van Jonathan!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 07 mar 2011 15:39

TK: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 07 mar 2011 15:44

Gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat het allemaal goed is nu! Geniet ervan!

Hier een Isofix gekocht om de maxicosi vast te zetten, ideaal! hij staat al in de auto om te passen en echt handig, alleen even klikken en eruit halen, niks vast zetten met de gordel, kan ik het ook niet vergeten vast te zetten. Heb ik bij Sarah ook wel eens gehad 8-[

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 mar 2011 15:45

@TK, van Harte Gefeliciteerd. Sjonge volgens mij worden er enorm veel jongetjes geboren de laatste tijd. :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 mar 2011 15:49

Wauw, gefeliciteerd TK met jullie zoon! Erg leuke naam!

Zeieknhuisspullen: hier had ik 2 dagen voor hij geboren werd een echo in het zkh, en had toen netjes mijn tasje meegenomen, maar toen ik gewoon door mocht lopen tot het vanzelf zou beginnen had ik de helft alweer uitgepakt, ik zou toch thuis bevallen, dacht ik :D gelukkig hadden we tijd zat om alles weer in te pakken toen ik wel naar het zkh moest. Ik had al weken een nieuw shirt maatje XL klaarliggen, zwart. Ik wilde niet raar op de foto en ik vind het altijd heel vies om foto's te zien met al dat bloed om het shirt van een vrouw, dus ik nam lekker zwart (waar je al mee bezig kunt zijn he als je alles graag in de hand wilt houden ;) ) Sowieso had ik mijn nagels ook laten groeien, ik bijt normaal gesproken op de randjes, maar toen niet meer, en had ze elke dag keurig gelakt. Dat ziet er toch echt stom uit op de foto's, die rare mooie lange gelakte nagels :D
De maxi cosi namen we ook niet mee, dat vond mijn man zo'n onzin. Hij zei: als het kindje er is mag je toch niet gelijk naar huis, dus dan ben ik tussendoor echt wel even thuis hoor. Nooit bij nagedacht dat dat helemaal niet altijd zo is. Soms mag je gelijk weer naar huis met kindje en al. Maar zeker als je langer moet blijven, dan kan je man of familie van thuis toch nog een pyjama meenemen en ondergoed ofzo? Onze zoon werd half 7 geboren, 9 uur lag ik op de kraamafdeling en toen kwamen nog even opa, oma en 1 oom en tante van Jurian, en om half 10 of 10 uur is mijn man gewoon naar huis gegaan. Druk zat voor zo'n kerel, die eerste dagen :D

Ik ben er toch achter dat het idd mijn bekken is waarschijnlijk. De pijn zakt steeds lager, en zit nu helemaal rondom. En zeker als ik opsta is het erg. Lopen is nog het fijnst, en gewoon blijven zitten gaat ook best. Volgende week moet ik weer naar de vk, dus dan zal ik het eens vragen. Ik vermoed wel dat het einde sporten is. Dat zou ik echt heel jammer vinden, want dat gaat eigenlijk ook nog best. Misschien is het juist wel goed :D Dat hoop ik dan maar ;) Wel raar, bij Jurian had ik nergens last van, qua bekken, en nu opeens dit. Ach, ik zal het er maar mee doen :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 07 mar 2011 15:51

reden voor ons dat we de easybase hebben trouwens: je hoeft niet iedere keer tussen 3 autostoeltjes de gordel vast te maken, want dat is écht niet leuk.... We hebben het gepast en de stoel van Sarah ingeruild voor een kleine stoelverhoger en dan past het nét.... Handig is anders maar in elk geval goedkoper dan een 7 persoonsauto.

Heb hem nog niet gebruikt maar ik heb nu al 'spijt' dat ik hem niet eerder heb aangeschaft, de handeling is een stuk sneller, handig als het regent of je nog een dreumes hebt rondlopen/weglopen.

*Annette*
Majoor
Majoor

Zwanger deel 10

Berichtdoor *Annette* » 07 mar 2011 16:51

TK en vrouw van harte gefeliciteerd met de geboorde van jullie zoon en broertje Jonathan!
Erg mooie naam :)! God's zegen toegewenst in de opvoeding van jullie wondertje!
Verwen je vrouw goed en 'n fijne kraamtijd toegewenst!
Wat de toekomst brengen moge........

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 07 mar 2011 16:57

Gefeliciteerd TK+vrouw met jullie zoon!

Wij hebben ook wel even over een easyfix nagedacht, maar je hebt er snel handgheid in om de kleine in de gordels te zetten.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

mopje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mopje » 07 mar 2011 17:04

TK gefeliciteerd!!!

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 07 mar 2011 17:14