Moderator: Moderafo's

ik moet ook even gas terug doen volgens mij, maar heb deze week elke avond wel iets in de agenda staan, schiet ook niet echt op...
 ik moet ook even gas terug doen volgens mij, maar heb deze week elke avond wel iets in de agenda staan, schiet ook niet echt op...  
 .
. ...
 ...pol schreef:Tip meiden: trek iets aan bij de bevalling. Ik was zo stom om mijn shirt uit te trekken tijdens de bevalling omdat ik het zo heet had....
dat is op zich niet zo erg, maar niemand kwam op het idee om me iets aan te laten trekken toen de fotos gemaakt werden, dus nu heb ik fotos daar lig ik in een heel oud hemd met daaronder nog net een bh.....
 Ik had er nooit rekening mee gehouden dat zo'n bevalling uren kan duren, 's middags om 1 uur was zoonlief er pas en ik sta helemaal verwilderd op de foto's met haar omhoog van de warmte ( 30C)en make up doorgelopen
  Ik had er nooit rekening mee gehouden dat zo'n bevalling uren kan duren, 's middags om 1 uur was zoonlief er pas en ik sta helemaal verwilderd op de foto's met haar omhoog van de warmte ( 30C)en make up doorgelopen  De tweede keer heb ik alles gewoon zo gelaten als het was....ik vond het prima.
 De tweede keer heb ik alles gewoon zo gelaten als het was....ik vond het prima. Heb je in elk geval wel een verhaal bij de foto's ajl!
 Heb je in elk geval wel een verhaal bij de foto's ajl!   

Jannoek schreef:@ajl grappig dat je dat opvalt, haha. In mij schuilt een enorme controlfreak, dus ik ben erg benieuwd hoe dat de komende weken/maanden zich ontwikkelt.

Vannacht echt beroerd geslapen we lagen netjes om 22.15 op bed en ik lag om 00.30 nog wakker
 Vannacht echt beroerd geslapen we lagen netjes om 22.15 op bed en ik lag om 00.30 nog wakker   Toen wel in slaap gevallen maar de raarste dromen gehad en daardoor bijna elk uur op de wekker gezien
 Toen wel in slaap gevallen maar de raarste dromen gehad en daardoor bijna elk uur op de wekker gezien  

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 gasten