Dan ligt het gewoon aan het weer dit weekend, dat we allemaal kapot zijn

Ik heb 2 enorm drukke diensten gedraaid vorige week, en 1 hele lange middag vergaderen, zaterdag behangen en een poos winkelen, gister werken, dus gisteravond had ik zo'n pijn en was zo moe, dat ik bijna zat te janken van de pijn. En da's totaal niks voor mij. Want zelfs bevallen vond ik meevallen

Maar mijn onderrug en kont en bovenbenen, pff, ik kon amper meer lopen. Gisteravond lagen we om 9 uur in bed, en om 10 uur sliepen we allebei al. Vanmorgen wel weer vroeg op mijn werk zijn, maar nu gaat het weer prima.
Toch wat rustiger aan doen dus, denk ik. Scheelt dat de grote klussen op de babykamer klaar zijn.
Leuk dat het bedje bijna komt Jannoek! En Liefie het hele kamertje. Dan kun je lekker in gaan richten!
Evelien, moet er veel verbouwd worden voor je een kamertje in kunt richten?
Met de easy fix hebben we geen ervaring. We hebben 1 maxi cosi, en 2 auto's, dus dat zou voor ons weinig helpen, of we moeten er idd 2 hebben. Wel gaat de 3 deurs auto er binnenkort uit, want ik vind het helemaal niks om een maxi cosi (of een peuter van 2) achter te moeten proppen zonder deur achter. Da's gewoon luxe en verwend zijn, maar we hebben nu de mogelijkheid om nog een 5 deurs te krijgen als lease auto. Dus dat doen we dan maar. We hebben wel 2 vervolgstoelen voor Jurian,want ook die steeds overzetten vind ik ook maar niks

Zo, nu ga ik maar even kijken of ik op mijn werk nog wat kan doen

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...