mooi hoor NdW!
En heerlijk al die spulletjes Jannoek.
Galateia, er moet nog een koord of lint door het hoofd- en voetenbord van het bedje. Bij Jurian had ik een gele veter, nu moet ik nog even bedenken wat ik doe. Het stond toen heel leuk, maar nadeel is dat zodra het kindje kan draaien, het eraf moet, omdat het anders verstrikt kan raken. maar dan kan Jurian tegen die tijd vast naar een groot bed en krijgt dit kindje het gewone ledikantje waar Jurian nu in slaapt, met gewone spijlen.
Aikongirl, er komt nog wel blauw of roze bij, sowieso heb ik een vlaggetjeslijn gemaakt, en de lakentjes krijgen wel wat in die kleur, maar het dekentje heb ik toch weer bruin/wit gemaakt. Dat blijf ik een mooie combinatie vinden

De gordijnen wil ik ook iets van blauw/roze in, en mandjes enzo. Maar dat komt wel, dat kan ik toch pas neerzetten als het kindje geboren is
Pff, ik heb het nu wel een beetje gehad eigenlijk. Het is toch wel wat zwaarder nu allemaal, net zat ik op de grond was te sorteren en te vouwen, ik kwam amper meer overeind van de pijn in mijn gat en rug

Maar op tijd slapen zo, morgen weer werken
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...