Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor NdW » 05 mar 2011 18:47

liefie schreef:@NDW Gaaf he als je buik zo aan het groeien is geniet ervan! Voel je je goed?

Ja, het gaat prima hier. Nog wel snel moe, ik vind het pittig om m'n werk lekker vol te kunnen houden. Maar we houden de moed erin. Het gaat vast binnenkort beter.
Ik moet ook nodig eens een buikfoto maken. Die zien jullie z.s.m. wel verschijnen.

Leuk kamertje MissF!!! Ik zag pas nog een leuke lamp. Een soort plafondaire met een mobiel eromheen. Zag er erg leuk uit. Volgens mij ben je creatief genoeg om er iets leuks van te maken. :)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 05 mar 2011 18:49

Leuk, MissF! Wat een superleuke commode! Wat voor linten bedoel je? Iets wat je door de spijlen van het bed heen weeft, of iets anders?

Als ik al die kamertjes zo zie, dan heb ik echt het idee, dat manlief en ik een beetje de weg kwijt zijn. We verwachten immers ook een kindje, maar we zijn helemaal niet bezig met een kamertje, of spulletjes, of wat voor voorbereidingen dan ook. Ik kom gewoon vaak even hier neuzen dan krijg ik misschien inspiratie of ideetjes om iets in huis aan te gaan passen op het feit, dat we dalijk een gezin van 4 zijn ipv 3 :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 05 mar 2011 19:24

Daar is 'tie dan. Ik ben geloof ik nog niet zo goed in buikfoto's maken, ik stond er iedere keer voor de helft op, of met mn handen erbij. Ik leer het vast wel na een paar keer. :oops:
Afbeelding
14 weken

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 05 mar 2011 19:36

Leuk dat je dat er allemaal bij krijgt, Jannoek!

Mooie buiken, Jannoek en NdW!

Is leuk geworden, MissF! Ga je er nog wat roze/blauw in verwerken?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 05 mar 2011 19:44

inderdaad een duidelijk buikje NdW! Mooi! :)

@AG hoe gaat het met jou? Nog steeds het idee dat je deze maand gaat bevallen? ;-)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 mar 2011 19:50

@NDW mooie buik foto! Vervelend die moeheid maar misschien knapt het nog wel wat op. En anders af en toe 's middags even slapen of werk je hele dagen?

@Jannoek leuk die dingen die je bij je kraampakket gekregen hebt ruiken de shampoo's enz lekker of heb je het nog dicht gelaten?
Mooie buikfoto.

Zal mijn man vragen morgen weer een foto te maken ik zit nu met kleding aan die niet foto waardig zijn :mrgreen:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 05 mar 2011 19:55

@ Jannoek ONVZ verzekering? Ik heb ze ook al 2x in mn kast gehad. De produkten zijn prima. De olie gebruikte ik toen zoonlief berg begon te ontwikkelen. Ik smeerde hem 2x daags helemaal in met olie en het heeft gelukkig niet doorgezet.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 05 mar 2011 20:07

@AJL Menzis heb ik. Die doen dat dus blijkbaar ook ;-)

@ Liefie Ik vind het lekker ruiken en het schijnt hypo allergeen te zijn. Prima dus :) Had zelf van dat soort spul nog niets gekocht, dus ook dat komt wel goed uit ;-)

Die foto van mij kan eigenlijk ook niet, wat een beroerde kwaliteit. :-oo Zal binnenkort manlief is vragen of hij nog wat fotootjes wil maken!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 mar 2011 20:49

mooi hoor NdW!
En heerlijk al die spulletjes Jannoek.

Galateia, er moet nog een koord of lint door het hoofd- en voetenbord van het bedje. Bij Jurian had ik een gele veter, nu moet ik nog even bedenken wat ik doe. Het stond toen heel leuk, maar nadeel is dat zodra het kindje kan draaien, het eraf moet, omdat het anders verstrikt kan raken. maar dan kan Jurian tegen die tijd vast naar een groot bed en krijgt dit kindje het gewone ledikantje waar Jurian nu in slaapt, met gewone spijlen.

Aikongirl, er komt nog wel blauw of roze bij, sowieso heb ik een vlaggetjeslijn gemaakt, en de lakentjes krijgen wel wat in die kleur, maar het dekentje heb ik toch weer bruin/wit gemaakt. Dat blijf ik een mooie combinatie vinden :D De gordijnen wil ik ook iets van blauw/roze in, en mandjes enzo. Maar dat komt wel, dat kan ik toch pas neerzetten als het kindje geboren is

Pff, ik heb het nu wel een beetje gehad eigenlijk. Het is toch wel wat zwaarder nu allemaal, net zat ik op de grond was te sorteren en te vouwen, ik kwam amper meer overeind van de pijn in mijn gat en rug #-o Maar op tijd slapen zo, morgen weer werken
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 05 mar 2011 21:01

Afbeelding
Net ff gemaakt met m'n telefoon. (35 weken)

Denk dat ze deze maand wel wordt geboren. 31 maart ofzo. ;)
Ach ja, we zien 't wel. Volgend weekend nog ff er tussen uit naar een park, met mijn familie.
En moet nog vanalles doen ( dat idee heb ik tenminste...) dus de tijd vliegt sowieso.

Ik ga ook maar naar bed toe. M'n rug wat rust gunnen.

Oja, mopje en elsb..... hoe is 't ???

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 mar 2011 21:12

wauw wat mooi rond AG! En het schiet al op, zou wel lekker zijn als het nog in maart is.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 mar 2011 21:25

AG hoe vind Ilona het?? dat de baby bijna komt??

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 mar 2011 22:10

Even over die bloeddruk, ik zat naar de bovendruk te kijken :wink: (die van mij is 120/70).

Vandaag een dagje weg geweest (naar schoonzus en zwager+kids). Was erg gezellig maar ik merk dat ik wel vrij snel moe ben (in de auto liggen pitten zowel heen als terug weg). Lijk wel een oud wijf. :oops:
Kreeg vandaag een kadootje van m'n schoonzus, een leuk truitje van feetje (wit/creme achtig kleurtje). Echt zoo lief.
Moest ook wel erg lachen om de meiden van hun, ze willen heel graag een nichtje. Toen ze hoorden dat er bij m'n andere schoonzus een zoon was geboren waren ze boos (want ze wilden zo graag een nichtje). :lol: Dus ze vroegen vandaag al of we wisten wat we zouden krijgen een jongetje of een meisje. Ze hoopten dus dat ik zou zeggen: een meisje. :wink:

Ik ga nu pitten, ga morgen wel even bij lezen :wink: .

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 mar 2011 15:21

@Evelien leuk die reacties! En wat moeheid betreft lekker aan toegeven als het kan :wink: In je lichaam gebeurt er zoveel en kost veel energie.

Hier de afgelopen 2 dagen ook erg gaar/moe zit nu ook weer flink te geven maar wil liever niet slapen omdat ik dan vanavond weer niet goed kan slapen en 's nachts veel wakker lig.
En onze lieve Las is weer ''verkeerd'' gaan liggen krijg heel de tijd schoppen helemaal onderin mijn buik heel vervelend gevoel hopelijk draait hij straks weer een beetje.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 mar 2011 17:02

Hier ook al zo'n gaar gevoel... Ben echt super moe. Denk dat ik me deze week te druk heb gemaakt... Woensdag congres gehad, veel staan/lopen etc. Later naar bed en daar loop ik nu tegen aan.
Vannacht hele poos wakker gelegen met enorme rugpijn en pijn in m'n linkerbeen. Nu gewoon moe, maar verder gaat het wel weer gelukkig!
Krijg volgens mij last van nesteldrang. Toen we net thuis kwamen kreeg ik enorme kriebels om van alles op te ruimen. Maar niet aan toe gegeven. Heb alleen alle kaartjes van alle kleertjes/lakentjes/dekentjes etc. afgehaald. 't liefst zou ik ook alles gaan wassen, maar denk dat dat 10 weken van te voren nog niet heel veel zin heeft ;-)

@AikonGirl; wat een mooie buik! Zal wel zwaar zijn...

Terug naar “Archief”