ben benieuwd wat je krijgt Galateia

spannend!
Vanmiddag heeft mijn man Jurians nieuwe houten huis met daaraan een glijbaan in de tuin gezet. ook via marktplaats trouwens.Die dingen kosten nieuw zo 800 euro, en ik heb best wat voor mijn zoon over, maar dat vind ik belachelijk. Het is een heel zwaar houten huis, met daaronder een zandbak met deksel en een gele glijbaan en een trapje.
Dus ik nam hem mee naar buiten net, hij was helemaal verbaasd: 'ooh, glijblaan'. Nadat hij 1 keer naar boven en via de glijbaan weer naar beneden was gegaan, vroeg hij aan mij:' Mama, is wipwap?' Tss, dachten we hem blij te maken met een glijbaan en zandbak en huisje, vraagtie waar de wipwap is

Maar daarna heeft hij zeker een uur continu trap op, glijbaan af

Lang leve marktplaats

(maar wel voor dat soort dingen, voor kleren gebruik ik het eigenlijk sowieso niet, maar ik heb voor een knul geen dure smaak denk ik, dus ik koop sowieso al goedkope kleding voor hem, en dan hoeft het ook niet echt via mp. Als ik wel eens meisjeskleding zie, dan vermoed ik dat het hele dure jurkjes zijn, die ik dan een meisje aan zou trekken, dan zou ik denk ik toch meer op marktplaats gaan kijken daarvoor
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...