Verschoon je nu ook vaker de pamper?
De gevoeligheid duurde bij A zo lang maar hij is een echte man en piept wel gauw

Moderator: Moderafo's
juf89 schreef:liefje schreef:Oow joh dat doen die juffies wel hoor!!
tuurlijk de juffies hebben wel tijd met 30 kleuters in een klas om ook nog eens een keer bij de helft de billen af te vegen
ik snap dat jullie het fijn vinden als een juf mee loopt en helpt. maar je kunt niet 29 andere kleuters alleen laten, er moet gewoon iemand bij de rest blijven. dus echt proberen dat je kind al zelfstandig plast.
juf89 schreef:liefje schreef:Oow joh dat doen die juffies wel hoor!!
tuurlijk de juffies hebben wel tijd met 30 kleuters in een klas om ook nog eens een keer bij de helft de billen af te vegen
ik snap dat jullie het fijn vinden als een juf mee loopt en helpt. maar je kunt niet 29 andere kleuters alleen laten, er moet gewoon iemand bij de rest blijven. dus echt proberen dat je kind al zelfstandig plast.
jamillah schreef:Precies, en als je 29 kleuters (waar hebben ze nog van die megaklassen trouwens??) niet even alleen kan laten hoe staat het dan met je orde
jamillah schreef:Precies, en als je 29 kleuters (waar hebben ze nog van die megaklassen trouwens??) niet even alleen kan laten hoe staat het dan met je orde
Sophie77 schreef:'k Denk dat alle moeders het spannend vinden als hun (eerste) kind naar school gaat, Galateia, dus je gevoel is helemaal begrijpelijk. Ik ken het ook i.i.g.. En fijn dat hij in niet zo'n groot klasje begint, dan krijgt hij toch net wat meer aandacht en krijgt wat minder prikkels misschien!
Natuurlijk moet je geen juf worden als je geen billen af wilt vegen, het hoort er vaak toch wel bij. Aan de andere kant weet ik dat er ook moeders zijn die er totaal geen moeite voor doen om het hun kinderen te leren voor ze naar school gaan. Zo van: dat doet/leert de juf wel. Daar zou ik ook moeite mee hebben als ik juf was eigenlijk ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten