Hier dragen de jongens ook veel kleding met een kraagje. Onder truien vooral poloshirts, vaak een witte of een blauwe. En van die rugby-truien. Ook overhemden dragen ze regelmatig, alhoewel de oudste twee daar een hekel aan beginnen te krijgen. Ik vind het zelf gewoon leuk staan, en ze hebben vrij lange nekken en die lijken nog extra lang zonder kraag

.
Ook ik koop veel bij H&M, Hema, V.d. Ven en V&D. Niet te duur en toch redelijk van kwaliteit. Merkkleding hebben ze ook, maar niet voor 'normale' dagen. 'k Vind het zelf wel heel erg leuk en mooi, maar heb het geld er ook niet voor (over). Daarbij zijn de jongens nogal wild en vaak onvoorzichtig, en ik vind het jammer als er na 2x dragen vlekken op zitten die er niet meer uitgaan in de was of dat broeken dan al kapot zijn. Ik koop meestal per kind 1 stelletje merkkleding aan het begin van elk seizoen, voor de meiden wat meer. Vaak wordt dat dat op zondag gedragen, of voor een bijzondere gelegenheid.
En verder ben ik een echte uitverkoop-shopper, maar dat geldt ook voor de goedkopere kleding

.