Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor MissF » 02 mar 2011 22:01

Sterkte morgen ajl!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 02 mar 2011 22:02

M. is gewoon cool. Hij wordt later vast een grote vent. Bij mijn gespierde spijker moet ik dat nog maar afwachten :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 02 mar 2011 22:04

AJL, sterkte morgen en een goed herstel gewenst. Is het volledig of half?
(A is in december geopereerd en sinds enkele weken is alle extra gevoeligheid over, ik mag hem weer gewoon wassen/verzorgen) De operatie duurde ong. een uur en nadat hij geplast had mochten we weer naar huis. We waren voor 12 uur weer thuis.
Galatiea, nee je hebt ip geen hechtingen en zowel dan oplosbare.
Fijn dat jullie zoon zich zo durft te laten gaan.
Ppm, sterkte met alles, hopelijk knapt hij gauw weer op.
Sterretje, mooie en stoere foto's

Kleding komt hier ook veel van HM maar ook uit de echte opruiming met merkkleding. (4 halen 1 betalen enzo)
En voor J veel zelf naaien.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 02 mar 2011 22:11

Galateia schreef:M. is gewoon cool. Hij wordt later vast een grote vent. Bij mijn gespierde spijker moet ik dat nog maar afwachten :mrgreen:

Komt wel goed denk ik ;) M is zeker cool 8) Bijna ieder ander woord is: 'pffff, hard work' en 'Michael strong boy' :mrgreen: O ja, en 'klussie doen'. Het is een echte Rotterdammer trouwens, alles eindigt op -ie :mrgreen:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 02 mar 2011 22:34

@ memmem oei dan duurt het toch langer dan ik dacht, ik hoopte er met 2 weken wel af te zijn. En dat waren eigenlijk ook de berichten van de uroloog. We blijven hem gewoon insmeren met vaseline en hopen dat het snel hersteld. Hoe oud is jouw zoon? Of het half of helemaal is, weten wij nog niet. Dat hing af van de vernauwing en wordt tijdens de ok bepaald.

Daarom hebben wij hem nog niet zindelijk gemaakt, omdat wij wisten dat deze operatie eraan zat te komen. Ik schat in dat wij het met een paar dagen wel voor elkaar hebben, maar nu wachten wij even totdat alle gevoeligheid weg is en ik smeer zijn volledige luier in met vaseline. En wij hebben hem heel veel appelsap beloofd, is hij dol op en het branderige gevoel zou afnemen met veel drinken.

@ Galateia De shrits met lange mouwen haal ik eigenlijk altijd bij de H&M en inderdaad super leuk met een t-shirt erover heen. En inderdaad dat met de kleuren herken ik wel, ik baal altijd als een stekker van al dat grijze en zwarte. Donkerlblauw staat hem wel heel leuk. Dus ik ben altijd op zoek naar primaire kleuren, die staan hem het best ( in combi met donkerblauw)

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 03 mar 2011 08:59

Hier dragen de jongens ook veel kleding met een kraagje. Onder truien vooral poloshirts, vaak een witte of een blauwe. En van die rugby-truien. Ook overhemden dragen ze regelmatig, alhoewel de oudste twee daar een hekel aan beginnen te krijgen. Ik vind het zelf gewoon leuk staan, en ze hebben vrij lange nekken en die lijken nog extra lang zonder kraag :wink:.

Ook ik koop veel bij H&M, Hema, V.d. Ven en V&D. Niet te duur en toch redelijk van kwaliteit. Merkkleding hebben ze ook, maar niet voor 'normale' dagen. 'k Vind het zelf wel heel erg leuk en mooi, maar heb het geld er ook niet voor (over). Daarbij zijn de jongens nogal wild en vaak onvoorzichtig, en ik vind het jammer als er na 2x dragen vlekken op zitten die er niet meer uitgaan in de was of dat broeken dan al kapot zijn. Ik koop meestal per kind 1 stelletje merkkleding aan het begin van elk seizoen, voor de meiden wat meer. Vaak wordt dat dat op zondag gedragen, of voor een bijzondere gelegenheid.

En verder ben ik een echte uitverkoop-shopper, maar dat geldt ook voor de goedkopere kleding :mrgreen: .

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 mar 2011 09:44

Ach, wij hebben gewoon een nogal afwijkende smaak. Mijn man heeft geen enkel overhemd of iets met knoopjes. Ik zelf ook niet. Wat ik wel heb ingesteld, is dat kindlief altijd twee dezelfde sokken aan heeft. Mijn man draagt principieel nooit dezelfde sokken. Kindlief wel. Mag hij later lekker zelf weten. Maar kindlief mag ook veel zelf kiezen, hoor. Schoenen kiest hij zelf uit. Wij kiezen twee paar die we goed vinden zitten en dan mag hij aanwijzen welke hij wil hebben. Vindt hij heel erg leuk. Nu wil hij alleen oranje schoenen, maar waar ik die ga vinden...? 8)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 mar 2011 10:02

Ah, vanochtend moest papa pas om 10 uur beginnen en ik heb vakantie, dus dat was een hele rustige ochtend. Papa en zoonlief hadden dus nog even het spoorwegmuseum nagebouwd in de woonkamer. Kindlief helemaal gelukkig. Net ging papa dus weg, stond hij echt beduusd in de kamer: "Ik ben alleen, papa is weg, ik ben alleen." Ah :8>

Nu zit hij aan zijn tafeltje ook te 'werken'. Hij heeft een papier gepakt, eens stift en een oude mobiele telefoon en zit nu heel serieus te bellen en aantekeningen te maken.

Ik kan hem wel opvreten 8)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 mar 2011 10:46

Laatst gewijzigd door liefje op 03 mar 2011 10:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 mar 2011 10:49

Woly Moly! Dat zijn echt coole schoenen! Maar maat 29 past hij nog net niet... maar... ze kunnen maar in de kast staan! Cool, zeg!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 mar 2011 10:49

Welke maat heeft hij nu? 27?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 mar 2011 10:54

Ja, maar zijn schoenen gaan strakker zitten, dus hij gaat richting de 28 :mrgreen:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 mar 2011 10:56

Wow! Die andere ga je bestellen? Anders zoek ik ff verder! ;-)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 mar 2011 10:57

Hij stond trouwens te springen voor de laptop: "oranje! oranje!"

Ah :8>

Mijn kind is vandaag echt gewoon TE lief. Hij is zo schattig. Net kwam hij aanlopen met een boekje uit de bieb, over een stout varkentje die weggelopen is en zijn mama die hem zoekt. En op het einde gaan ze met de snuiten tegen elkaar en dan wil hij ook met mama 'neuzen'. Zo schattig. Zit hij helemaal op schoot te genieten. Zucht. Hij mag nooit groot worden 8)

Andere vraag aan de mama's: hoe kan ik kindlief nou het beste leren plassen met het oog op de kleuterschool. Staand, of zittend? Wat is het veiligst? Bij een meisje is het simpel, maar bij een jongen vind ik het echt nog lastig. Als hij gaat zitten is er het risico van over of op de bril plassen, als hij gaat staan en hij hoort een geluid, dan plast hij tegen de muur...

Wat is wijsheid in deze kwestie?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 mar 2011 10:58

liefje schreef:Wow! Die andere ga je bestellen? Anders zoek ik ff verder! ;-)

Even aan papa laten zien zo, maar die zal ze wel fantastisch vinden en vragen of ze er ook zijn in maat 43 8)

Terug naar “Archief”