Spons schreef:heeft inderdaad niks met ego te maken,
sommige programma's zijn (onbewust ) verbonden met de presentator ! omdat men als kijker dat gewend is of omdat er een chemie tussen die twee is (programma vs presentator )
het is net als met een dominee... de een is een begenadigd spreker, en een ander heeft misschien wel dezelfde goede boodschap maar brengt het wat kouder, over !
Schelpje, het komt op me over alsof je wat tegen televisie hebt... kan me vergissen hoor maar niet alles is slecht ! Zo is het ook met dominees, je hebt er goede tussen die je echt aan het nadenken zetten, en je de hele week of langer blijven nahangen en je hebt dominees die je zo weer kwijt bent...
Ik ben niet echt tegen televisie, wij hebben er ook eentje staan, maar kijken heel erg gericht, dus we gaan savonds niet zappend langs alle kanalen. Er is zoveel bagger op dat ding, maar idd, ook goede dingen. Wij kijken vaak naar animal planet bijv, vooral over de animal cops, prima hoe hard dierenmishandelaars worden aangepakt in de v.s. ! Ook zijn er series over dierenartsen, of huisdieren. Erg leuk.
Of een goed gemaakte docu, ook heel waardevol.
Maar BzV en nog veeeeeele andere "hits" zijn aan mij niet besteed. De kinderen kijken naar verhouding denk ik ook niet veel, want de laptop trekt harder dan de tv.
Gisteravond weer wat ouderwetse spelletjes van zolder gehaald, zoals Rummikub, vanDale woordspel en Spectrangle, de avond was zo om.