Moderator: Moderafo's
Schipje schreef:ppm2, het gaat bij Marijn ook niet van een lijen dakje allemaal!Sterkte hoor! Ik hoop dat het meevalt!
Schipje schreef:ppm2, het gaat bij Marijn ook niet van een lijen dakje allemaal!Sterkte hoor! Ik hoop dat het meevalt!
LauraC schreef:Voor maandag kan ik wat regelen maar als ze om 11.15 bellen dat ik om 12.15 terecht kan is dat echt te kort dag! Bovendien weten we hier allemaal wel een beetje hoe Michael isVorige week was ook een ramp (kon hij niks aan doen natuurlijk) dus als het ff kan dan neem ik hem niet mee. Overigens ben ik best wel een beetje boos want toen ik woe met heel veel pijn en geen zicht bij de huisarts zat, vonden ze het prima om me gewoon naar huis te laten gaan en nu moet het allemaal 1,2,3 terwijl ik nu nergens last van heb!
Dat kan wat worden danLauraC schreef:Morgen komt een vriendinnetje van Michael logeren. Helemaal dikke mik tussen hun, zij is 10 maar is even gek als M.
Sophie77 schreef:Dat kan wat worden danLauraC schreef:Morgen komt een vriendinnetje van Michael logeren. Helemaal dikke mik tussen hun, zij is 10 maar is even gek als M.!
Trouwens, wat een leuke link met tussendoortjes (meer traktaties eigenlijk)! Die sneeuwmannen, echt super! Hij staat in m'n favorietenlijst voor als ik eens niet weet wat ik moet gaan doen!
Hopelijk valt het mee maandag in het ziekenhuis met je oog en heb je inmiddels iemand gevonden die op je zoon wil passen!
paprikameisje2 schreef:hij lijkt weer op te knappen... Morgen naar de kno, hopelijk wil die niet meer aankijken, tenminste, ik wil dat niet. Als er iets is, amandelen of buisjes om hem minder ziek te laten zijn, gaat dat gelijk gebeuren. Met mij gaat het wel goed, door langdurig weinig slaap ben ik er inmiddels aangewend en heb ik minder moeite met de gebroken nachten.
Julia reageert altijd wel heftig als marijn weer veel huilt. Ze is zelf dan haast onhandelbaar, enorm dwars, zeuren zeuren en zeuren en vaak is mijn lontje dan ook wat korter..We hopen snel dat het langdurig beter gaat!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten