Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Schipje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor Schipje » 26 feb 2011 09:12

ppm2, het gaat bij Marijn ook niet van een lijen dakje allemaal! :? Sterkte hoor! Ik hoop dat het meevalt!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 26 feb 2011 09:32

Schipje schreef:ppm2, het gaat bij Marijn ook niet van een lijen dakje allemaal! :? Sterkte hoor! Ik hoop dat het meevalt!
Schipje schreef:ppm2, het gaat bij Marijn ook niet van een lijen dakje allemaal! :? Sterkte hoor! Ik hoop dat het meevalt!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 26 feb 2011 09:43

Nou PPM, wat een gedoe en zorgen weer wat betreft Marijn :(
Sterkte ermee hoor!!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 feb 2011 10:29

PPM, ik heb het er niet zo vaak over, maar ik weet alles van dikke ziekenhuisdossiers en bezoeken af en aan het ziekenhuis. Soms lijkt het wel alsof we er wonen. Soms ook lijkt het maar niet op te houden. Jullie mannetje is nog zo klein en net wanneer de ene zorg voorbij is, komt er een nieuwe zorg bij. Vergeet niet af en toe even op de bank te gaan zitten janken, kan lekker opluchten! Hoe is het nu met hem?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 26 feb 2011 11:52

Nou PPM idd; wat een zorgen! En zoals Galateia zegt: vergeet je zelf niet. Ook ik weet inmiddels wat 'wonen' in het ziekenhuis is, en dat je daar loopt en artsen je groeten omdat ze je inmiddels kennen. brr.
Sterkte hoor!!!!!!!!
Psalm 25:2 (ber.)

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 26 feb 2011 11:55

LauraC schreef:Voor maandag kan ik wat regelen maar als ze om 11.15 bellen dat ik om 12.15 terecht kan is dat echt te kort dag! Bovendien weten we hier allemaal wel een beetje hoe Michael is ;) Vorige week was ook een ramp (kon hij niks aan doen natuurlijk) dus als het ff kan dan neem ik hem niet mee. Overigens ben ik best wel een beetje boos want toen ik woe met heel veel pijn en geen zicht bij de huisarts zat, vonden ze het prima om me gewoon naar huis te laten gaan en nu moet het allemaal 1,2,3 terwijl ik nu nergens last van heb!

Pff Laura... heb je al een oplossing? Wel raar dat het nu opeens zo accuut moet zeg!
Psalm 25:2 (ber.)

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 26 feb 2011 14:42

Sterkte met alle zorgen rondom jullie zoon, ppm2!

LauraC schreef:Morgen komt een vriendinnetje van Michael logeren. Helemaal dikke mik tussen hun, zij is 10 maar is even gek als M.
Dat kan wat worden dan :mrgreen:!

Trouwens, wat een leuke link met tussendoortjes (meer traktaties eigenlijk)! Die sneeuwmannen, echt super! Hij staat in m'n favorietenlijst voor als ik eens niet weet wat ik moet gaan doen :wink:!

Hopelijk valt het mee maandag in het ziekenhuis met je oog en heb je inmiddels iemand gevonden die op je zoon wil passen!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 feb 2011 22:18

Sophie77 schreef:
LauraC schreef:Morgen komt een vriendinnetje van Michael logeren. Helemaal dikke mik tussen hun, zij is 10 maar is even gek als M.
Dat kan wat worden dan :mrgreen:!

Trouwens, wat een leuke link met tussendoortjes (meer traktaties eigenlijk)! Die sneeuwmannen, echt super! Hij staat in m'n favorietenlijst voor als ik eens niet weet wat ik moet gaan doen :wink:!

Hopelijk valt het mee maandag in het ziekenhuis met je oog en heb je inmiddels iemand gevonden die op je zoon wil passen!

Zo, rust in de tent! Ik ben er hieperdepiep van! Michael ging braaf om 18.30 slapen (dat is zijn gewone tijd en daar was hij aan toe), maar dan heb je er nog 1 rondlopen en dat is een echte Truus de Mier (tuuterdetuuterdetuut :mrgreen:) maar wel erg gezellig. Ze mag bij mij in bed slapen en gelukkig is dat 1.80 wijd ;)

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 26 feb 2011 23:28

:mrgreen: :lol:

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 28 feb 2011 09:50

Veel gemist...
Maar voor de jarigen alsnog gefeliciteerd!!!
En voor de people who needs: sterkte!!!
Time flies when you have none!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 feb 2011 11:50

Hoe is het nu met Marijn ppm? en misschien nog wel meer: met jullie? want het is niet niks, al dat geloop naar de dokters, met je kleintje!

Ik heb me vanmorgen weer helemaal verbaasd over Jurian :D Ik had hem aangekleed en moest mijn haar nog even doen, dus hij ging vast naar beneden. Kom ik 5 minuten later beneden, staat hij de tafel te dekken :mrgreen: Bordjes, bekers, brood en beleg stonden er al. Bij het bestek kan hij nog niet, en bij de melk ook niet. Maar zo lief :D Erg handig, dat hij al steeds meer zelf kan, het wordt allemaal zoveel makkelijker (wordt vast weer wennen met een baby die nog niks zelf kan ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 feb 2011 12:12

hij lijkt weer op te knappen... Morgen naar de kno, hopelijk wil die niet meer aankijken, tenminste, ik wil dat niet. Als er iets is, amandelen of buisjes om hem minder ziek te laten zijn, gaat dat gelijk gebeuren. Met mij gaat het wel goed, door langdurig weinig slaap ben ik er inmiddels aangewend en heb ik minder moeite met de gebroken nachten.
Julia reageert altijd wel heftig als marijn weer veel huilt. Ze is zelf dan haast onhandelbaar, enorm dwars, zeuren zeuren en zeuren en vaak is mijn lontje dan ook wat korter..We hopen snel dat het langdurig beter gaat!

MissF: het wil ook nog wel dat ze zelf ook weer een baby gaan worden, peuters. Maar reuze handig is het zeker! Julia kan zelf de rits ook dicht doen van de jas en haar schoenen aan, ook lekker makkelijk!

sterretje: hoe was het op wintersport?

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 28 feb 2011 20:21

paprikameisje2 schreef:hij lijkt weer op te knappen... Morgen naar de kno, hopelijk wil die niet meer aankijken, tenminste, ik wil dat niet. Als er iets is, amandelen of buisjes om hem minder ziek te laten zijn, gaat dat gelijk gebeuren. Met mij gaat het wel goed, door langdurig weinig slaap ben ik er inmiddels aangewend en heb ik minder moeite met de gebroken nachten.
Julia reageert altijd wel heftig als marijn weer veel huilt. Ze is zelf dan haast onhandelbaar, enorm dwars, zeuren zeuren en zeuren en vaak is mijn lontje dan ook wat korter..We hopen snel dat het langdurig beter gaat!

Dit had ik kunnen schrijven! Moet morgen ook naar de KNO-arts, maar helaas is hier de wachttijd wel langer. Het gebeurt in ieder geval niet meteen. Anders maar even rondbellen of bij andere ziekenhuizen sneller actie te ondernemen is. Vandaag had hij weer koorts, terwijl hij nog bezig is met zijn ab-kuur. Ik snap er niets van en hoop dat het maar gewoon een griepvirusje is dat hij er boven op heeft gehad.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 28 feb 2011 20:30

he wat vervelend, sterkte allemaal met de zieken.

succes morgen ppm, laat jeniet met een kluitje in het riet sturen!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 28 feb 2011 21:23

wat een leuke foto's, en wat een schattig meisje is Anna Sofie! :)

Terug naar “Archief”