Hoi allen,
ik zag op nd.nl een reactie staan van iemand waar ik nog nooit eerder over nagedacht had, bij deze een paste/copy:
allfree1 (19 februari 2011 14:03 uur)
De woorden door de islamitische slachter uitgesproken over het te slachten dier zijn als een vloek! "Bismillah, Allahoe Akbar ('in naam van God, God is de grootste'") Deze woorden hebben niets van doen met de Levende God, want Allah heeft geen zoon! Alles buiten onze Schepper God, en Jezus Christus Zijn Zoon van de bijbel om is afgoderij! Door deze vloek over dit dier is de bijbel duidelijk: "Eet geen vlees wat aan de afgoden is geofferd! (1 Corinthe 10) Mag de bijbel ons hierover duidelijkheid geven, om God's Woord te leven. God's Zegen in Jezus naam
van de site: http://www.nd.nl/artikelen/2011/februar ... -hetzelfde
Ik moet zeggen, ik eet (tot nu toe ) zonder probleem regelmatig een broodje bij de Turk, wat ip altijd halal geslacht is , dus geofferd aan een afgod tijdens het slachten?
Ik ben heel benieuwd naar jullie gedachten hierover, of eten hier mensen al uit principe geen halal vlees?
--------------------------------------------------------------------------------