Kijk jij naar 'Boer zoekt vrouw'?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Kijk jij naar 'Boer zoekt vrouw'?

Berichtdoor schelpje3 » 21 feb 2011 22:03

Jullie maken je nogal druk om de echtheid van zaken. Ik kwam wat tegen op internet, ook het zakken van de kijkcijfers. Ik heb geen idee waar alles in stond, want dat staat er niet bij vermeld, maar het was dus uit de roddelbladen ?? Tja, zoiets vind je niet in het reformatorisch dagblad :wink:
Mij boeit het totaal niet, vond dat temptation weiland erg geestig. Niks meer en niks minder.
En jullie geloven dus nog dat de tv "spontaan", niet bedacht, dus authentiek is ??

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 21 feb 2011 22:15

dat zeg ik niet, ik denk dat de personages, hier oprecht verliefd / wel / geen klik met elkaar hebben, het is aan hun om te bepalen of ze verder gaan, dat kan je echt niet forceren door een tv programma, het is wel een drempel verlagende factor geweest voor beide kanten.

en kijkcijfers... ik denk niet dat de KRO zich er zo druk om maakt, het is een succes en of er nu 4 of 1,2 miljoen mensen kijken , als ze het maar niet voor niets gedaan hebben. Tenslotte ben je programma maker, net als emt een kerkdienst, of een kerk nu stampvol zit.. of half vol de dominee is blij dat hij kan preken , en uiteraard ziet hij liever een volle kerk... of liever een half volle kerk die goed luisterd dan een volle kerk die slaapt bij wijze van spreken.

Ik maak me er niet druk om, je weet dat tv niet alles kan laten zien, dat het momenten zijn , en dat het niet zo 1, 2, 3 in elkaar zit. Stel nu dat er een dating bijlage in het RD zit voor refomatorische boeren... hoe zou jij dat vinden ?

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 21 feb 2011 22:33

Spons schreef:Stel nu dat er een dating bijlage in het RD zit voor refomatorische boeren... hoe zou jij dat vinden ?

Tof idee, ik doe mee!!!

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 21 feb 2011 22:53

essieee schreef:
Wullumpie schreef:TV/BZV kijken op de zondag, wel of niet?

Doordat ik als verpleegkundige maar 2 'vrije' zondagen heb per maand probeer ik ze ook als zondag te houden.

TV kijken, films, eindeloos surfen of whatever; ik kies ervoor om dat niet te doen. Niet omdat de programma's slecht zijn( uitzendinggemist.nl;-)
maar omdat ik ernaar streef om de zondag door te brengen als speciale dag.

Lezen, kerk gaan, de natuur in, een goed gesprek...extra stille tijd.
En soms achter de pc voor een mail, een preek of refoweb.

Dus niet uit wetticisme, puur als keuze...

Dit is zo herkenbaar! Als je regelmatig een zondag werkt, dan pas merk je hoe bijzonder een 'dag afgezonderd' is! Althans.. ik heb het pas geleerd toen ik 5 zondagen achtereen niet naar de kerk kon.
Heb er nu 6 zondagen achter elkaar opzitten, en ik heb heel wat over voor een relaxte zondag en uitgerust in de kerk te zitten (ipv rechtstreeks vanuit ziekenhuis de kerk binnen komen rennen).
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 21 feb 2011 22:54

essieee schreef:
Spons schreef:Stel nu dat er een dating bijlage in het RD zit voor refomatorische boeren... hoe zou jij dat vinden ?

Tof idee, ik doe mee!!!

Ik niet, stel je voor dat ik dan niet meer op zondagavond BzV kan/mag kijken :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 21 feb 2011 23:28

Ik zou zeggen , licht Omega in die heeft connecties :mrgreen:

en ik kan me voorstellen, dat je uitgerust in een kerk wil zitten... vanuit het werk er heen gaan... nee dat is niks. Nadeel als je in de gezondheidszorg werkt inderdaad ..

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 22 feb 2011 12:57

schelpje3 schreef:Jullie maken je nogal druk om de echtheid van zaken.

Wel een heel grappige uitspraak voor jou schelpje, omdat je zelf als eerste zei dat er een hoop genept word. :mrgreen:

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 22 feb 2011 13:15

Spons schreef:vondt het een leuke aflevering gisteren

Marcel vs Ksenia. op zich het gedult wat hij heeft is goed, en knap. Alleen denk ik dat Ksenia er gedurende de serie is achter gekomen dat ze er nog niet aan toe is. Ze is tenslotte nog geen 2 jaar weduwe !

Ik krijg echt de kriebels van Marcel....... hij is zo galant en hoffelijk dat het bijna niet meer echt lijkt. Ksenia vind ik daarom wel goed bij hem passen, een dosis nuchterheid als wederhelft is voor Marcel denk wel welkom. Ik was blij dat hij niet voor Marita koos omdat zij ook zo zweverig was.

Frank en Anita.... heerlijk verliefd, en ze weet wat ze wil, ze wou tenslotte haar studie absoluut niet opgeven, dus Frank wacht geduldig , en ik denk dat ze lief voor elkaar zijn !

Komt wel goed tussen die twee.

Richard en Annemiek.. is ook wel ok, alleen was het slimmer geweest als hij alles eerder had gezegd, dan hadden ze niet bij hem hoeven te blijven filmen

Bijzonder stel.

Annemarie en Adriaan... Annemarie is een ijskoude, Adriaan zocht wel toenadering maar dat had ze niet door.... ik denk dat ze of er eigenlijk niet aan toe is, en het leven zoals het nu gaat wel prima vindt of... ze is lesbisch maar weet het zelf nog niet

Hun enorme oppervlakkigheid verbaast me. Op die manier word het nooit wat. Enige tactiek en wat empatisch vermogen is echt heel ver te zoeken!

Gijsbert en Femke , vullen elkaar aardig aan, ook lekker verliefd en als dat goed samensmelt krijg je een aardige midde positie !

Leuk stel.

Benieuwd hoe het ze is vergaan na zoveel maanden !

Ik ook!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 feb 2011 14:49

schelpje3 schreef:
Schipje schreef:
schelpje3 schreef:Ik zit net op een blog van iemand te lezen dat BzV; TEMPTATION WEILAND wordt genoemd. Dat vind ik geestig :lol:
Maar ook dat het aantal kijkers dalende is !
Blijkbaar niet spannend meer of mensen beginnen door te krijgen dat de boel flink genept wordt.

En waarom of waardoor zou de boel dan flink genept worden?

Her en der in de media verschijnen "bewijzen" dat bepaalde boeren en hun aankomende vriendinnen, elkaar al kennen. Zelfs vlak naast elkaar wonen.
Nu is er bij de tv een heleboel nep, dus het zou mij niks verbazen.

Het is niet nep. Er waren twee "bekenden". Annemarie en Harry (is hem niet geworden) en Frank en Anita. Ze woonden beiden vlak bij elkaar, kenden elkaar vaag, van gezicht.... en daarom reageerden ze. (heej, leuke jongen en hij woont nog vlak bij ook, heb hem zelfs wel eens gezien, laat ik eens reageren)

Wat de kijkcijfers betreft, afgelopen zondag 4,9 miljoen kijkers, de best bekeken aflevering was een paar weken terug, 5,2 miljoen. En de eerste uitzending van dit seizoen trok 3,2 miljoen kijkers... Kortom, met dalende kijkcijfers valt het wel mee :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 22 feb 2011 15:22

tsja als je in een volle GG gemeente zit, ken je er zat van gezicht... maar hoeveel ken je er als jongen /man of meisje / vrou nu werkelijk persoonlijk En wat een toeval...als je wat met elkaar krijgt.. of met een andere gemeente.... het zou zo maar kunnen... , voorkomen doe je het nooit !

Er zijn weer een paar boeren gelukkig, en een stel vrouwen.. en een stel vrouwen teleurgesteld :mrgreen: en toch ... leven als boer lijkt me moeilijk !

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 22 feb 2011 16:37

En wat heb je nou gemist als je 't niet hebt gezien?

of de vraag andersom:
wat ben je er verder mee gekomen als je 't wel hebt gezien?
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 feb 2011 16:54

1. Op zich niks. Moet dat dan?
2. Ook niet, het is gewoon een stukje vrijetijdsbesteding, net als dat je met het rijden in een Saab ook niet "verder komt", je wat mist als je het niet hebt.... ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 22 feb 2011 17:23

Er zijn zoveel dingen die ik doe, waar ik niks verder mee kom en die ik gewoon doe omdat ik het een leuke vrijetijdsbesteding vind. 1 daarvan is bzv kijken.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 22 feb 2011 18:11

JeeWee schreef:En wat heb je nou gemist als je 't niet hebt gezien?

of de vraag andersom:
wat ben je er verder mee gekomen als je 't wel hebt gezien?

Niks want je weet niet waar het over gaat , hebt het niet ervaren !

Wat ik er verder mee ben gekomen ? In mijn geval vindt ik de hele gang hoe mensen reageren op elkaar als ze een week met elkaar zijn een intr. psychologische ontwikkeling,

Kortom de psyche van de mens, hoe die reageerd,hoe ik denk dat een ander zal reageren op een bepaalde situatie,

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 22 feb 2011 19:33

Maar dat zie ik al hele dagen om me heen, in alle mogelijke situaties, zonder dat er de druk van tv-camera's bij is, zodat het wat meer 'real life' is....
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Terug naar “Archief”